poniedziałek, 22 lipca 2013

Welcome to the new Design Team

Przychodzę z samego rana, aby się pochwalić, że od dzisiaj jestem członkiem zespołu projektowego

Poppystamps to młodszy brat firmy Memory Box Inc Firma projektuje, produkuje wykrojniki, stemple oraz papier do scrapbookingu.
Cały zespół projektowy będzie inspirował na stronie Poppystamps oraz na Facebook, Pinterest i Flicker już od jutra.
A dzisiaj chciałam przedstawić nasz DT:

 Rudlis / Irena Kowalczyk    to ja!

Chciałam również pokazać jedną z kart wykonaną przy użyciu wykrojników Poppystamps. 
Ławeczka wygodna, odmalowana więc proszę usiąść i rozgościć się :)
użyte wykrojniki Poppystamps to:
     



I na koniec jeszcze raz zapraszam do odwiedzin na blogu Poppystamps.

9 komentarzy:

  1. Gratuluję, bardzo podobają mi się wykrojniki z Memory Box, więc te pewnie też polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, gratulacje!
    Wykrojniki tej firmy są fajne, dobrze wycinają (mam w kolekcji kilka sztuk:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Congrats! Your project is beautiful and I am excited to be on this team with you.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje !!! Piękności wykrojniki :) Teraz poszalejesz jeszcze cudniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful to be on the same team with you Irena, let's have fun together! Your card is lovely, what a pretty little scene! Take care, Ira x
    irascreacorner.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką przyjemnością usiądę na extra ławeczce,gratuluję kolejnej nominacji do zespołu!Te elementy tak ładnie się same ze sobą komponują - ehhhh.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale szczescira! Serdecznie gratuluje! Czekam na wykrojnikowe szalenstwo! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Congratulations, looking forward to working with you and seeing your fabulous designs.

    Regards diane

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała wiadomość :D Serdeczne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!