piątek, 5 lipca 2013

Wakacyjne alterowanie

Taką nazwę ma wyzwanie na blogu UHK Gallery Inspiracje. Co kilka dni na firmowym blogu ukaże się praca jednej z nas.
Dzisiaj kolej na mnie, a właściwie na moją pracę.
Spróbowałam 'zamknąć' w bombce moje wspomnienia z Paryża. Wykorzystałam w tym celu te materiały:
a tak wygląda bombka
Trochę trudno uchwycić środek bombki, szczególnie gdy odbija się w niej światło.
Podobną pracę przygotowałam rok temu - o tutaj. 
Zapraszamy do udziału w wyzwaniu. Macie na to prawie całe wakacje.
Dziękuję za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam z Wrocławia, gdzie twórczo spędzam czas na III DLWC.

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na zachowanie najwspanialszych wspomnień z całego roku, pięknie wyglądałaby nie tylko na co dzień, lecz także na świątecznej choince jako jedna z wielu w podobnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyłączam się do Erity - rewelacyjny pomysł na przechowanie wspomnień i niebanalną dekorację choinki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Bądź bohaterem we własnym domu" - rewelacyjny efekt! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!