sobota, 20 lipca 2013

Tagi 2013 - to już lipiec

Czy Wam czas też tak szybko ucieka? Bo mnie strasznie, niedawno zaczynałyśmy przygodę z tagami, a tutaj mamy już kolejne siódme spotkanie tagowe.
Żeby nie przeciągać to podaję kilka ważnych informacji odnośnie wymagań -
W lipcu miało być geometrycznie i z zamkiem :)
Takie foto przygotowałam:
 
i kilka szczegółów:
 
  • Na pracach musi być: element geometryczny (np.papier w kwadraty, kółka itp.) Kilka figur geometrycznych na fotce. 
  • Figury mają być dobrze widoczne (tło w hexagony) co najmniej 3 elementy tej samej figury (np. 3 owale jako tło).
  • Element zamka lub cały zamek to drugie wymaganie - (edit)  prawdziwy zamek błyskawiczny (jego element, ząbek lub coś z zamka) 
Przygotowałam takie coś:

 wyszło prawie monochromatycznie. Tag jest malutki, jakieś 11 cm, moje figury geometryczne to trójkąciki na mini banerku, na samym dole element zamka.
Jestem bardzo ciekawa jak z tym tematem poradziły sobie współtowarzyszki zabawy - zapraszam do moich sąsiadek: Barbary i Iduni, a po więcej inspiracji zapraszam tu do Galerii tagów   

No i zapomniałam napisać, że tag jest do zgarnięcia... szuka domu!
Wystarczy w komentarzu wyrazić swoją chęć zaopiekowania się nim, wstawić foto z tagiem na swoim blogu, a potem czekać na losowanie - wyniki podam 28 lipca, a na chętnych czekam do 27 lipca do godz.23.59. 
Pozdrawiam ciepło!

34 komentarze:

  1. Ja bardzo chętnie przygarnę takie cudeńko !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny motylkowy tag :-))) U mnie też owadzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny! Maleństwo ma u mnie dobre miejsce gwarantowane!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak coś czułam, że będzie z motylkami ;) Śliczny tag!
    Może "przyfrunie" do mnie...? Jestem baaaaardzo chętna na jego przygarnięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Soczysta i orzeźwiająca interpretacja, super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, świetne kolory, i mimo trudnego temstu, bardzo romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle kobieco i romantycznie.Ja też wystawiam łapki : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Przekorny pomysł, a praca - zaskakująco romantyczna, mistrzowska nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super fresh tag kojarzy mi się ze szklanką wody z kostką lodu i miętą, albo po prostu mohito...

    OdpowiedzUsuń
  10. Your tags are absolutely gorgeous. Love the ribbon flowers.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknego taga zrobiłaś i w pięknych kolorkach

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspanialy i pomyslowy. Dzieki za wstawienie mojego do galerii.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny tag Irenko. Serdecznie Cię pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny,delikatny,fajne kolory

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki piękny! taki lekki, pachnący miętą... chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj pewnie że go przygarnę...zaopiekuję się bardzo mocno...tym bardziej że z moimi kochanymi motylkami....i te kolorki....mrrrr:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny... z przyjemnością przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. takiego cudeńka kto by nie chciał ja na pewno się piszę
    dziękuję za wstawienie mojego :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak jak zawsze mistrzowski, oczywiście ustawiam się w kolejce i zapraszam na szydełkowe candy do siebie: http://samara84.blogspot.com/2013/07/osmiornica-amelia.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny!!! Uwielbiam tagi, chętnie się nim zaopiekuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam motyle, więc chętnie je przygarnę. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ucieszę się niezmiernie, jeśli motylki do mnie przylecą ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne motyle, piękna zieleń, piękna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny tag!
    ja również jestem chętna na jego przygarnięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudeńko i na dodatek w moim ulubionym kolorze:)Chętnie się nim zaopiekuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hello,

    I would like to play.:)
    Your game is on my sidebar,on the right,move the blog please.:)
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    FB : Petite Armoire

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie operujesz warstwami, takie przestrzenne tagi podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny tag! i zameczek pomysłowo wkomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!