wtorek, 2 lipca 2013

Snow in July

Hello and welcome to this weeks challenge at SweetStamps.com.  Each week is a new challenge and each week you have a chance to win a $20 shopping spree to their store.
I invite you to the new challenge of 'Snow'.
 In my work I used a beautiful stamp 'Snowflake fancy'  who performed the embossing technique.
 Small dots were taken Perlen-Pen. I invite you to take part in the Challenge #124 Snow, see the beautiful work of other girls in the Team SweetStamps.

                      



Witam serdecznie, pewnie się dziwicie co robi 'zimowa' kartka w środku lata? Już kilka razy zauważyłam, że amerykańskie kraftowe blogi w lipcu przypominają sobie o zimie, świętach...
I również na blogu SweetStamps.com mamy takie wyzwanie. W tym tygodniu nosi ono nazwę "Śnieg"  (o którym wcale nie marzę).  Moja kartka jest bardzo prosta, użyłam jeden ze stempli "Snowflake fancy", który ozdobiłam techniką embossingu wykorzystując biały puder do detali.
Kilka małych kropek wykonałam za pomocą Perlen-Pena.
Jeśli chcecie pobawić się zimową tematyką to serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu, może przy okazji przygotujecie pierwsze kartki świąteczne :)  

Korzystając z okazji chciałam bardzo serdecznie podziękować dziewczynom: Artis, Ela17,  Artisant, Zetk@, Joanna  za udział w poprzednim wyzwaniu "Roses" Cudne prace dziewczyn do zobaczenia tu.

Przypominam, że do 14 lipca można również przyłączyć się do wyzwania "Chalkboard technique"

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa.

10 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają te warstwy z perełkami :-) Ja zawsze zaczynam robić świąteczne kartki w lipcu :-)Przy moich pejzażykach pracochłonnych inaczej się nie da :-) A jak są upały to oglądanie tworzonych zaśnieżonych gór i pól działa ochładzająco :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super cute and fund. I love your dotted background and your embossing.

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka piękna!!!
    a ja uwielbiam zimę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pretty! I love the snowy layers and all the beautiful pearly dots!

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the blue and white color scheme and the dots in the background look like falling snow.

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfect Snowy card! I love the torn paper effect in your BG- and love the pearl dots you added! Love the embossed snowflake too- and the perfect center bling!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż dwa razy sprawdziłam datę posta, czy aby na pewno dobrze widzę:)) Śliczna kartka! Uwielbiam biały embossing...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohh Really there was great weather in july but now we are facing very hard weather. :)
    Commercial Real Estate Software

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for sharing this great post.It,s extremely good and very helpful for me.
    Kerala Tour Packages

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucky peoples,you are enjoying snow in july. :)
    Flowers To India

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!