środa, 31 lipca 2013

Ślubne klimaty dla Poppy Stamps

Dzisiaj po raz pierwszy inspiruję na blogu Poppy Stamps.
Mam nadzieję, że moja kartka ślubna spodoba się odwiedzającym blog firmowy Poppy Stamps
Użyłam w niej papier wizytówkowy, papier DUO - Watson, delikatną tiulową ozdobę Melissy Frances oraz wykrojniki Poppy Stamps i Memory Box. 

This is my first post for this wonderful blog Poppy Stamps. 
I invite you to visit the blog and know the work of many talented girls. 



The dies I used here are:

  

Jak już wcześniej wspomniałam Firma Poppy Stamps jest młodszym 'bratem'  Memory Box
U nas bardziej popularne są wykrojniki Memory Box, ale mam nadzieję, że z czasem się to zmieni.
Wykrojniki są w podobnych opakowaniach, różnica jest w kolorystyce:
       
Zapraszam do odwiedzenia bloga Poppy Stamps oraz polubienia na Facebooku :)

I wish you all a beautiful day.
 Thanks for stopping by!

5 komentarzy:

  1. Bardzo delikatny klimacik :)
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jakie tempo praca urocza a wykrojniki nietypowe, mało znane, albo i wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szałowa kiecka na tej kartce, nie sposób nie zapamiętać :)
    Cieszę się z Twojego sukcesu! Owocnej współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka. Delikatna, akurat na ślub. Powodzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Your card is stunningly beautiful Irena, lovely colours and beautiful use of those gorgeous dies! Hugs, Ira x
    Ira’s Crea Corner

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!