poniedziałek, 22 lipca 2013

Shabby & Vintage on House of Cards

Chyba polubię poniedziałki :) 
Dzisiaj chciałam Was jeszcze zaprosić do nowego wyzwania - pisałam już tutaj, że powstał nowy wyzwaniowy blog 'House od Cards'
Wyzwania są kolorystyczne, tematyczne, ale co tydzień w poniedziałek rozpoczyna się wyzwanie z kartkami w innym stylu
od dzisiaj mamy styl 'Shabby & Vintage'  - czyli mój debiut jako DT.
z taką paletą kolorystyczną miałam wielki problem....
W pracy muszą się znaleźć przynajmniej trzy kolory.
Moja kartka jest więcej shabby niż vintage ;) 
nie jestem zbytnio zadowolona, coś jeszcze bym zmieniła.
Jestem ciekawa jak Wy poradzicie sobie z taką paletą - zapraszam serdecznie - wszystkie wytyczne znajdziecie tutaj. 
A do końca lipca można jeszcze wziąć udział w powitalnym candy - zapisy tutaj!

12 komentarzy:

  1. Great card! Really pretty,love the button cherry's :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I like the use of red buttons for the cherries, that's clever.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sprytne te wisienki:) Ja bym nic nie zmieniała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka! A wisienki z guzików genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna a guziczkow wisienki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. This is absolutely GORGEOUS, friend!!! LOVE all the layers and the lace is a great touch--the buttons were a genius idea, too! HUGS and hope you have a great week! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. absolutna rewelacja:) karteczka boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutely beautiful - shabby and vintage yet so clean and fresh too, a wonderful card with fabulous accents! So lovely to have you with us at HOC & I can't wait to see what else you create! Ruth x

    OdpowiedzUsuń
  9. This is so stunning. Your work is just amazing, I could admire it all day. Hugs.

    OdpowiedzUsuń
  10. This is a lovely card. Love the soft colors and feminine touches of the lace and die cut frame, and those cherries made of buttons look so yummy! A beautifully composed card!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też niczego bym nie zmieniała. Jest słodziutka jak cukierek i strasznie mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!