wtorek, 30 lipca 2013

Motylkowy tag leci do....

Witam,

najpierw chciałam bardzo przeprosić za opóźnienie w losowaniu, miało być w niedzielę... jest dzisiaj.
 A więc przechodzimy do oficjalnej części:
udział wzięło 15 chętnych do przygarnięcia motyli (i taga)
maszyna losująca u mnie jak zwykle Random.org 

a komentarz z numerem 5 wystawiła:



jaki piękny! taki lekki, pachnący miętą... chętnie przygarnę :)

Lilavati - czeka na Ciebie :) 
Gratuluję i proszę o adres na maila: artystyczna@interia.eu
A wszystkim uczestniczkom bardzo dziękuję :***  

5 komentarzy:

  1. A ja dziekuję za zabawę-a szczęściarze gratuluję : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za możliwość udziału w zabawie. Gratuluję Lilavati z nutką zazdrości ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja! to ja będę wkrótce podziwiać to cudo na żywo :)
    dziękuję serdecznie i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!