piątek, 12 lipca 2013

Layout - wyzwanie #15 w Stempell & Kartoon

Wakacje w pełni, czas wędrówek, przygód i przy okazji powstaje wiele, nowych fotek.
A jak mamy zdjęcia to trzeba coś z nimi zrobić.... zapraszamy do udziału w nowym wyzwaniu.
Tym razem Asia (Dziwolonk) zaproponowała wykonanie layout'a.
Ale, żeby nie było za łatwo to takie są wytyczne:
  1. stworzenie scrapa w klasycznym formacie 30x30 cm
  2. użycie w tle motywu liter /alfabetu/pisma drukowanego/pisanego (jako druk na papierze, szablon/maska, stempel itp.) - nie liczy się tytuł i journaling
  3. użycie czarnego pisaka (tytuł, journaling, doodlowanie itp.)
  4. chlapanie (dowolnym preparatem)
Moja praca:
 Scrap powstawał podczas wyjazdu do Wrocławia. Spędzając miło czas w gronie kreatywnych szczecinianek, które ciągle coś tworzyły wieczorami,  sama zabrałam się za papierki. 
Najpierw kilka kupiłam na stoisku Rae, potem wieczorem ułożyłam coś takiego
zrobiłam fotkę, spakowałam wszystko, aby w domu na spokojnie dokończyć pracę, która tak prezentuje się w całości:
 
Użyte materiały:

                                  
             


Vitagowy portret mojej córki (z jej delikatnym uśmiechem) zgłaszam na wyzwanie "Uśmiechnij się"
 
ze sklepu pochodzą trzy papiery, które jak wcześniej pisałam kupiłam na DLWC i zaraz pocięłam: Rozkwitaj! - W równym rzędzie Ucz się, ucz - Abecadło  Ucz się, ucz - Kolorowe kredki
 Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do udziału w wyzwaniu na blogu Stempell & Kartoon.
 Czas macie prawie do końca wakacji.

5 komentarzy:

  1. LO przepiękne, kompozycja, wszystko... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny jest ten scrap :) fajne użycie alfabetu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny, nieco nostalgiczny, ale naprawdę przeuroczy scrap!

    OdpowiedzUsuń
  4. super klimatyczny LO
    córka śliczna:)
    dziękuję za udział w zabawie
    Teo
    Galeria Rae

    OdpowiedzUsuń
  5. ma taki nico nostalgiczny klimat ... super ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!