niedziela, 21 lipca 2013

Kartki z Wycinanką

Witam w niedzielny wieczór,
dzisiaj chciałam pokazać kartki, które wykonałam dla Wycinanki - można powiedzieć, że to mój debiut w pracowni Wycinanki. Przygotowałam trzy kartki, w których użyłam tekturki z tej samej serii
 
Wykorzystałam po raz pierwszy papiery z zestawu Cherish Authentique paper,
które są idealne do delikatnych, kobiecych kartek.
z tą kartką miałam dylemat, bo również ciekawie wygląda w poziomie:
 i ostatnia:
 Kartki nadają się na każdą okoliczność, gdyż celowo nie dodałam napisów, dedykacji.
Zachęcam również do odwiedzenia pracowni Wycinanki, gdzie swoje piękne prace z tymi samymi tekturkami pokazała Kasia. 
Pozdrawiam serdecznie.

4 komentarze:

  1. Beautiful and delicate work!

    OdpowiedzUsuń
  2. są śliczne ;3 przez Twoje prace mam kompleksy, bo nie umiem tworzyć takich śliczności i nie mam tylu materiałów... może kiedyś w przyszłości mi się to uda. pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. "Lajkowałam" już na fejsie ale i tu napiszę, że bardzo mi się podobają - kolorystyka mniam, takie baardzo romantyczne są, a ostatnia to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, romantyczne i bardzo kobiece. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!