czwartek, 4 lipca 2013

Jadę, jadę ....

no, udało mi się wszystko uporządkować w domu  i mogę ten weekend przeżywać kreatywnie na
III Dolnośląskich Letnich Warsztatach Craftowych :)))
Z tej okazji przygotowałam identyfikator, nie jest rewelacyjny, ale jestem zadowolona.
 Gdy robiłam zdjęcia jeszcze nie miałam pomysłu jak go przymocuję do ubrania, ale teraz ma już krótki metalowy łańcuszek i małą agrafkę.
Sam identyfikator składa się z tekturki z Wycinanki, napis to też Wycinanka,  do tła wykorzystałam maskę ze Stempell & Kartoon, mgiełki z 13arts, stempelek listkowy z Agaterii, a motyl to jeden z kolekcji UHK Gallery.
Oczywiście nie mogło zabraknąć mojej ulubionej koronki gipiurowej ( zmieniła kolor dzięki mgiełce),
i jeszcze kilka świecących półperełek i kamyków.
Identyfikator zgłaszam na wyzwanie o tutaj.
A ja zmykam się pakować, bardzo się cieszę, że będę mieć możliwość poznania w realu tyle fajnych dziewczyn!  No i pozapisywałam się na kilka warsztatów... będzie się działo ;-)

4 komentarze:

  1. Cudne kolorki! :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu i do zobaczenia na IIIDLWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest prześliczny, kolorki zachwycają:) Życzę pobrudzenia palców na warsztatach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie ci wyszło,powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Identyfikator jest boski -układ i kolorystyka mniam :)
    A warsztatów zazdroszczę - mnie ten termin ok 7-8.07 nigdy nie pasował:( chociaż baardzo bym chciała tam być.Możę kiedyś mi się uda... Miłej zabawy na warsztatach Ci zyczę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!