środa, 10 lipca 2013

III DLWC - część druga

Obiecałam, że będzie dalsza część relacji z Letnich Warsztatów we Wrocławiu.
Organizatorzy zapowiedzieli na sobotę zdjęcie grupowe, o określonej godzinie mieliśmy się ustawić się przed budynkiem. Jak widać na fotce - ludzi mnóstwo, ale jak się potem okazało niektórzy byli na warsztatach, inni jeszcze nie dojechali... szkoda. Ja w każdym razie gdzieś tam jestem :)
 (autorem zdjęcia jest Lotta)
 W trakcie dwóch dni poznawałam w realu wiele dziewczyn, z którymi znam się tylko z blogów lub FB.
Mam kilka fotek to się pochwalę.
Z Aida po skończonych warsztatach. Widać, że ciężko pracowałyśmy  fotka bez Photoshopa :)
(zdjęcie pochodzi od Edyty - dziękuję)
 Tutaj z Siódmym Aniołem, z którym bardzo fajnie mi się rozmawiało oraz wspólnie scrapowało na niektórych warsztatach
z Efką - współuczestniczą tagowej zabawy.
zachwycałam się jej przepięknym identyfikatorem
Jak się potem okazało tagowych dziewczyn było trochę więcej, ale nie z każdą było mi dane porozmawiać.
Za to miałam okazję spędzić trochę czasu z songają
A tutaj z Pasiakową i Qrcza-kiem 
Po warsztatach z Piekielną Owcą  (to również zdjęcie Lotty)
I jeszcze na koniec przeszkadzałam w warsztatach u Enczy, a potem zaprosiłam do wspólnej fotki
Brakuje mi jeszcze zdjęć z Tores, Dziwolonkiem, Barbarellą  i Edytą, z którymi miło spędzałam wieczory... ale myślę, że da się to nadrobić za rok.
Dziękuję za odwiedziny.
A w następnym poście pochwalę się moimi pracami, wykonanymi na warsztatach. 

3 komentarze:

  1. Ale Wam wszystkim zazdroszczę, mi zawsze daleko do takich zjazdów :(
    Asia3city

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że czas spędzony kreatywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne zdjęcie mi zrobiłaś. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe chwile spędzone z Tobą we Wrocławiu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!