piątek, 19 lipca 2013

Czas porządków


Mój wyjazd wakacyjny nastąpi dopiero w połowie sierpnia, więc korzystając z wolnego czasu postanowiłam zrobić porządek w 'przydasiach'. Zaczęłam od stempli, no nazbierało się trochę przez te kilka lat, mieszkały sobie w ogromnej szufladzie. Kłopot był zawsze odnaleźć ten właściwy, który właśnie w tej chwili był mi potrzebny! Ciekawe czy też tak macie?
U Dziwolonka widziałam stempelki uporządkowane w jednym miejscu - w segregatorze. Pomysł mi się spodobał i zrobiłam mieszkanko dla własnych stempli.
Z zewnątrz okładka wygląda tak:
a środek jak dla mnie wypadł lepiej - taki nieplanowany collage
Stempelki są zadowolone z nowego domu, ja również.
Kolorystyka wyszła bardzo owocowa, więc chyba można zgłosić segregator na #9 wyzwanie Brzoskwinie i Róże 13arts 
Wymogiem, oprócz użycia kolorów z palety jest wykorzystanie masek na dwa różne sposoby.
U mnie większość masek potraktowałam mgiełkami ze sklepu 13arts oraz potuszowałam distressami. 
Użyłam również maski i pasty modelującej.
 Jeśli chcecie dokładnie wiedzieć jakie wykorzystałam stemple, maski to zapraszam na blog Stempell & Kartoon.
A jak Wy przechowujecie swoje stemple?

9 komentarzy:

  1. No, tylko pozazdrościć takiego pięknego segregatora. Moje stemple zazwyczaj mieszkają w pudełku, ale bywa, że żyją własnym życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny stempelkowy domek. Bardzo dziękuje za udział w wyzwaniu Ewik DT 13@rts

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zaczęłam urlop od porządków scrapowych ;) Noo, teraz widać moc stempli!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna robota! ja urlopowo uporządkowałam archiwum scrapowe na dysku :) dobry tydzień i to zajęło... a stemple nadal w pudełkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki porządeczek w tym bogactwie,a i oprawa bogata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mogę tylko powiedzieć WOW! Niesamowicie Ci to wyszło!!! Moje stemple też by chciały takie mieszkanko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł :) Okładka ogromnie mi się podoba:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13@rts.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no proszę i wszystko w jednym miejscu, no pewnie nie wszystko ale większość ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!