piątek, 28 czerwca 2013

Kolejny layout

zrobiony w konkretnym celu. Wraz z innymi pracami wysłałam na zgłoszenie do zespołu DT Spellbinders.
Chyba się spodobał skoro udało mi się znaleźć w drugiej rundzie w gronie 37 osób.
Niestety (albo i stety) w trzeciej rundzie mnie już nie było. Zgodnie z regulaminem nasze zgłoszone prace mogłyśmy publikować dopiero po ogłoszeniu nowego zespołu DT Spellbinders co nastąpiło we wtorek, tak więc dzisiaj 'premiera' dawnego LO.
 Część kwiatów skręciłam własnoręcznie, delikatnie popsikałam mgiełką,
Przygotowany w mojej ulubionej kolorystyce, która idealnie dopasowała się do zdjęcia.
 
 maska z Stempell&Kartoon również została zaznaczona mgiełką, ramkę Luwr z Wycinanki pomalowałam na brąz i podzieliłam na dwie części. Do wykonania layout'a użyłam różnych papierów ze sklepu UHK Gallery: DUO - Watson (kwiaty i tło  główne) oraz z kolekcji Hot&Cold: Błękitny Ptak, Czekolada, Piżama.
Kilka białych ozdób (kwiaty, domek ptaków) mam dzięki Nowalince :*
Powoli oswajam się z dużymi płaszczyznami, zapełnienie powierzchni kartki, to nie to samo co wypełnienie 30x30 cm :)
Pozdrawiam odwiedzających, życzę pięknego, twórczego weekendu.

A sobotę spędzam tutaj:   STING, BRODKA, RAY WILSON ..... :) 
 

3 komentarze:

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!