czwartek, 20 czerwca 2013

Czerwcowe tagi na śpiewająco

Trudno uwierzyć, że dzisiaj po raz szósty spotykamy się by pokazać nasze tagi. Ekipa odrobinę nam się skurczyła, bo życie czasami planuje nam inaczej.
Dzisiaj dziewczyny mają  do pokazania tagi inspirowane taką fotką:
I kilka słów wyjaśnień:
Nie trzeba w swoich pracach inspirować się zdjęciem, ale tag musi mieć coś wspólnego z muzyką (instrument, nuty, tańczącą postać itd.) 
Można inspirować się jakąś piosenkę wtedy bardzo proszę opisać to w poście.
Cała reszta dowolna: kształt, kolor, wielkość, przeznaczenie itd.
 
Moja interpretacja:
Najbardziej cieszy mnie fakt, że całość wykonałam używając jednego zestawu papieru (co dla mnie jest ogromnym wyzwaniem :) 
Zapraszam Was do odwiedzenia moich sąsiadek: Basi oraz Idunii. 
No i oczywiście do Galerii Tagów, gdzie można zobaczyć wszystkie z poprzednich miesięcy.

22 komentarze:

  1. Piękny i nastrojowy tag, śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny,podobają mi się detale i kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. PRzesliczny tag, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. powiało lekkością! piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tag jest po prostu PIĘKNY!!! (a ja tak boję się tych warstw :-((

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo się dzieje na tym tagu :-))) Piękne kolory :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny! Brawo za pomysłowość:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny! I pomyślec, że ja też mam całą książeczkę tych papierów, a tam tyle muzycznych inspiracji;) Ech, a ja tło robiłam sama;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny tag!! użycie jednego zestawu papieru to dla mnie też olbrzymie wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny tag! Podziwiam warstwy! Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale wypasior... super kolorki i dodatki

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny- mistrzyni warstw i pięknych dodatków.A swoją drogą połączenie różu i czarnego to jet to....Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się połączenie papierowych koronek z kwiatowymi wycinankami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite! Szalenie elegancki tag

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie zinterpretowałaś temat, śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny tag :) super kolory

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny :) I ile fajnych elementów dodałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No tak... u Ciebie nie ma nudy ;) Świetnie okiełznałaś warstwy i liczne dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny warstwowy tag. Piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny tak, a ilość warstw mnie zachwyca a detale są dopracowane

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!