środa, 29 maja 2013

Z szuflady

A właściwie z kilku szuflad powstały moje majowe ateciaki. Iwona create podała temat na blogu ArtGrupa ATC na maj "Na dnie szuflady". Należy dodać coś metalowego i koniecznie musi się znaleźć kolor biało-czerwony.
Pomysł był, tylko jak zwykle u mnie czas z wykonanie bardzo się skurczył, ale w końcu się zmobilizowałam i przy robieniu kilku kartek machnęłam te maleństwa:
Papier chyba ma z 3 lata, dawna kolekcja Porcelain BasicGrey, do tego taśmy z kwiatami, które pocięte sobie leżały jakiś czas. Czerwona taśma zygzakowata została przeszyta na maszynie, bo z przyklejeniem był problem. Metalowym akcentem są u mnie kulkowe łańcuszki, które zbieram bo zawsze mogą się przydać...

Kolejny temat w maju podała Sylwia-eR  'Paryż, Paryż'
oczywiście nie mogłam ominąć tego tematu, a właściwie tego miasta. Za każdym razem inaczej je odbieram. Pierwszy mój pobyt był milenijny bo dokładnie w grudniu 1999r. miałam okazję spędzić Sylwestra na Polach Elizejskich - zimno i szaro - tak zapamiętałam to miasto. Następny pobyt w maju 2011r. odmienił moje wyobrażenie - miasto z pięknymi zabytkami, wielka metropolia, a jednocześnie znalazłam zaniedbane kamienice, brud, śmieci w bramach, i gołębie (wrrrrrrrrrr), które zanieczyszczają place i pomniki.... To tyle na temat moich odczuć. A tak przeniosłam to na ATC.

noooo kolorystyka mi się pokryła w obu tematach (teraz właśnie zauważyłam)  a robione w innym czasie...

Zapraszam do zabawy - na paryskie ateciaki można się jeszcze zapisać tu.
Szufladowe porządki naszej ekipy podziwiać proszę tu.

15 komentarzy:

  1. Urocze. Zwłaszcza te z szuflady ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace, a ręka karcąca(?) te pierzaki- supeer!Niesamowite jak oddałaś na nim treśc swojego posta : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Och świetne !! I niezmiennie podziwiam te stemplowane, bo choć stempelków mam dość dużo to prawie z nich nie korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic dodać, nic ująć-piękne ATC.

    OdpowiedzUsuń
  5. w szufladzie schowała się ptaszarnia - super!
    a Paryż w pigułce jest extra :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe... podziwiam bo dla mnie zawsze jest za mało miejsca na ATC :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne! Klimat francuski- przecudnie oddany;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak ślicznie z tymi kwiatkami! A kulkowe łańcuszki to też moje maniactwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słowa i obraz = dzisiaj to dopełnienie idealne. Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna, oba delikatne bardzo i wymowne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!