poniedziałek, 6 maja 2013

Wyzwanie bez wyzwania

Jakiś czas temu spodobał mi się ten stempel.
"Chodził" za mną, mówiąc kup mnie, kup ... (też tak macie?).
W końcu pod wpływem pewnych osób kupiłam, doręczono mi go pocztą i sobie leżał spokojnie w szufladzie. I pewnie jeszcze by leżał dalej, dziewiczy gdyby nie jeden pomysł.
Otóż w przesyłce były jeszcze 3 inne stempelki i każdy z nich ma dzisiaj swój dzień.
Wraz z właścicielkami pozostałych stempli 'wyzwałyśmy się' by pokazać je w akcji.
U mnie nogi męskie, więc kartka też męska.
Nie ma wielu dodatków, bo sam motyw i cytat są bardzo wymowne.



A teraz zapraszam do pozostałych dziewczyn: 
Jestem ciekawa co one stworzyły :)))

11 komentarzy:

  1. Ach, ależ Twoje nogi są rewelacyjne... to pewnie Rudlis chciałaby usłyszeć z męskich ust, hmm... tym razem to będę ja :)
    Świetnie zamąciłaś z tą stemplową zabawą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;) Fajnie tak nietypowo :) "śrubki" są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie się bardzo podoba (oprócz tego że kolory super) mapka tej kartki ! no i nawet ten stempel w tym wydaniu też mi się podoba ,a nie byłam nim oczarowana ;) to co teraz? wymieniamy stemple i robimy dalej? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo miałam to na myśli! Trzeba się spotkać i wymienić stempelkami i coś zmajstrować! Ale podnosimy poprzeczkę - tym razem nie kartka ;P Ciekawe co na to dziewczyny? :)))

      Usuń
  4. Chyba miałabym problem z wykorzystaniem tego stempla chociaż jest stylowy ;) a u Ciebie wygląda jeszcze fantastyczniej w akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowita, genialna a taka prosta karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, a stempel rzeczywiście idealny na męską karteczkę.Dzięki za super zabawę...Komentarz Iwony cudny, a pomysł na dalej...Extra : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, uwielbiam ten stempel ! Kartka świetna ! 100 % męska !

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że nie mogę się bawić - nie kupiłam stempla, może i dobrze bo nie wiadomo dokąd te nogi by mnie zaniosły-typowo męskie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!