wtorek, 14 maja 2013

Spring/ Wiosna

Hello,  time for Sweet Stamps challenge! This week our challenge is "Spring".
And here is my easel card:
 Here are the Sweet Stamps products I used on my card:
Lace Border
Ruffled Umbrella
 
 


and NEW SweetCuts Dies
Feel free to participate in the challenge and visit the Sweet Stamps to learn about the rest of the DT.
 Have a nice day!
           ___________________________________________________________
 Witam,
dzisiaj kolejne, drugie moje wyzwanie z twórczą grupą SweetStamps.com.
Niedawno otrzymałam paczkę z pięknymi stemplami, dodatkami ze sklepu SweetStamps.com
Przymierzając się do dzisiejszego wyzwania od razu wiedziałam, że wykorzystam motyw parasolki.
Oczywiście u mnie stempelek parasolki został kilka razy odbity na różnych papierach, następne każdy motyw został wycięty i z poszczególnych elementów ułożyłam przestrzenną parasolkę.
Delikatna borderowa koronka dodana w dwóch miejscach robi wrażenie elegancji.
Mam nadzieję, że pogoda w końcu się unormuje i nie będzie nam potrzebny żaden parasol, no chyba, że słoneczny :))))
Zapraszam na blog SweetStamps.com gdzie można podziwiać prace całego zespołu DT.
Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego dnia.

20 komentarzy:

  1. Kartka jest urocza!...bardzo podoba mi się wyeksponowanie samej parasolki na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna- a parasolka ach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna, zupełnie inna nie powtarzalna !!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne nie mogę się napatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW, love what you did with the umbrella, stunning!! Love the added flower and die cut!! Beautiful easel card!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, ostatnio mam hyzia na punkcie parasolek, tu jeszcze nie widać, ale w pracy mam w planach zaparasolkować co nieco :) Ta Twoja jest boska :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna romantyczna parasoleczka... i jaki masz cudne logo znalazłaś kogoś szybciej działającego niż mój mąż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna kartka, a parasolka przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja, kolorystyka fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  10. What a gorgeous card, I love the 3D effect of the umbrella with the added pearls and how you used the lace border stamp. Very Sweet!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorgeous card- Love the dimension you created with the umbrella- love the added elegant dies and the lace border is such a great addition!

    OdpowiedzUsuń
  12. Such a cute spring card, the dimension of the rose looks great on the umbrella.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! So gorgeous. I love everything about this card. The images you used are perfect together.

    OdpowiedzUsuń
  14. So beautiful! Love the way this stands up and the flower on the umbrella is a perfect touch!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki wspaniały karta easle! Uwielbiam składając papieru i Blossom papieru, jest po prostu słodki!
    Dziękuję za pamięć o mnie, dla zespołu projektowego. Ale teraz jestem naprawdę cieszyć się razem do jednostek, dla zabawy. Jesteś dobrym człowiekiem, i jestem bardzo szczęśliwy, że pracowali razem. I odwiedzić bloga często i po prostu kocham swoją pracę! Powodzenia, a ja odwiedzić wkrótce.
    uściski, Sharon W.

    What a gorgeous easle card! I just love the paper piecing and the paper blossom, is just sweet!
    Thank you for thinking of me for the design team. But right now, I am actually enjoying the time to craft for fun. You're a good person, and I'm very happy we have worked together. I visit your blog often and just love your work! Good luck, and I'll visit soon.
    hugs, sharon w.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!