środa, 15 maja 2013

Flip flop card

Hello, today we have a new monthly  technique challenge at SweetStamp.com Blog which flip flop card.
 If you are not familiar with this technique, here is the tutorial.
 This is my first card using this technique, but I hope not the last ...
 I used to implement it:
Stamp: Rose Surround Small

Flutterby 2 SweetCuts die

 Thank You Script
 
I invite you to take part in the challenge on the blog SweetStamp.com. The preparation of the work you have plenty of time - a month. Please read the requirements.


 The inspiration for the color selection was a picture
 Today, we also have a new game for For Your Inspiration Challenge Blog. A beautiful photograph gives a lot of possibilities. For more details, welcome to For Your Inspiration.
Have a nice day.


Witam,
raz w miesiącu na Sweetstamps.com Blog odbywa się miesięczne wyzwanie. W każdym miesiącu tematem jest jakaś technika wykonania karty, maju mamy wykonać pracę techniką flip flop - tutaj pokazany jest prosty kurs, ale z pewnością znajdziecie ich więcej na YouTube
Aby grać razem ze SweetStamp.com wcale nie trzeba używać ich stempelków - to tym bardziej zapraszam, bo wiem, że takie karty z pewnością tworzycie. 
A nagrody są bardzo ciekawe.
Moją robiłam po raz pierwszy, trochę się namęczyłam, ale jestem w miarę zadowolona. Może przy kolejnej będzie lepiej.
Kolorystycznie dopasowałam do nowego wyzwania na For Your Inspiration. 
Nałożyły mi się dzisiaj dwa wyzwania, więc je połączyłam.
Przy okazji informuję, że na blogu For Your Inspiration rozpoczął się nabór do zespołu DT. Jeśli ktoś jest chętny i lubi inspirować się w swojej pracy fotografią to zapraszam. Miło będzie mieć w zespole dziewczynę z Polski :) Termin zgłoszenia upływa 31 maja. 

Bardzo dziękuję za ciepłe słowa pod postem z parasolką -dla każdej scraperki to ważne, że ktoś docenia jej pracę (dla mnie również to ważne) :*
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

  1. Fantastyczna, bardzo mi się podoba, zwłaszcza ruchoma część karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice card! I love your colour choice
    Crafty Hugs from another "Sweetie"
    Denise
    xox

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie bym dołączyła ale nie jestem anglojęzyczna :( a karteczka boska wyszła i jak zawsze do fotki dopasowana rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Robi wrażenie- cudna, ale na samą myśl jak pracuję nad okienkiem- zimny pot oblewa mi czoło....

    OdpowiedzUsuń
  5. eeeekkk!!! Love the grey and green together! Beautifully done!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful! Love the card design and colors you used and the die and images!!! I love the beautiful DP!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautifully done, as always! Love the butterfly!

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your design of the yellow butterfly and rose corner, they really pop from the gray shades on the rest of the card. Very pretty!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!