piątek, 24 maja 2013

Dla niej, dla niego, dla nich

Jak w tytule - prace trzy, każda inna, z innym przeznaczeniem.
W roli głównej mój ostatnio ulubiony papier: DUO-Watson

Wersja dla niej czyli na 'słodko' - koronki, kwiatki, perełki 
Wersja dla niego: tym razem muzyczna, a ściślej rockowa ;)
Wersja dla nich - w tematyce ślubnej. Dawno nie robiłam kartki z użyciem vintagowego zdjęcia. To nadrabiam zaległość :)
Oprócz wspomnianego wyżej Watsona-Duo, użyłam również: Malinę, Poziomkę, Espresso, Błękitnego Ptaka, Ice.
Ćwiek serce pochodzi oczywiście ze sklepu.scrap.com.pl .

Na blogu Papercraft Star Challenge 146 - Beauty 
nowe wyzwanie pod nazwą 'Piękno' - zgłaszam więc kartkę dla nich - piękna jest miłość  (czyż nie?)

 Pozdrawiam serdecznie i życzę twórczego, kreatywnego weekendu :*

11 komentarzy:

  1. Piekna romantyczna kartka nr 1 o nr 2 super rokowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutely stunning wedding card. You have become one of my most most favorite designers, I love seeing what you bring us each week at Papercraft Star. You never disappoint !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Numer 2 to moja faworytka,chyba dlatego że jest zupełnie inna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciao Rudlis...
    wonderful works...love them...
    soon Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są, no mnie ta ślubna urzeka na maksa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wybieram tę na słodko, cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. As always your cards are stunning! Thanks so much for playing at Papercraft Star!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Always wonderful to see your work!! Thanks so much for playing along with us at Papercraft Star.

    Deanne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!