poniedziałek, 20 maja 2013

3 x B czyli majowy tryptyk

Zapraszam do kolejnej odsłony tagowej zabawy.
W maju było bardzo twórczo bo zaproponowałam takie wyzwanie:

'3 x B czyli TRYPTYK'

KOLORYSTYKA:

BIAŁY,

BEŻOWY,

BRĄZOWY

KAŻDY Z TAGÓW MUSI MIEĆ JAKIEŚ POWIĄZANIE Z POZOSTAŁYMI !!!

No to wyjaśniam.

Nie robimy kolejnych monochromatycznych tagów, ale każdy z nich musi mieć 80% kolorystyki takiej jak podałam np. na brązowym tle brązowe kwiaty z zielonymi listkami.

Każdy z tej trójki ma być w takich kolorach jak podałam, czyli ma być 1 biały, 1 beżowy, 1 brązowy.

Robimy 3 tagi o dowolnym kształcie, przeznaczeniu, wielkości itd. 

Tagi muszą mieć jakąś wspólną cechę by można je nazwać tryptykiem (użycie tych samych elementów dekoracyjnych itp.) 
 A moje tagi wyglądają tak:
Nie mogłam się zdecydować na jakim tle mam dodać zdjęcia, więc są na jasnym i ciemnym.
Ich wspólna cecha to użyty taki sam motyw i układ. 
Każdy tag otrzymał jeszcze dodatek, a właściwie stał się dodatkiem do kartki:
Proszę odwiedzić moje sąsiadki: Idunię i Barbarerę ciekawa jestem jak zinterpretowały tagowy tryptyk.
A nasza tagowa galeria dostępna tutaj - zapraszam.

31 komentarzy:

  1. Superb I love all your work!
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jakie piękne i eleganckie bukiety kwiatów, cudne tagi!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne- na określone Twoje prace mówię sobie Rudlisowe i te też takie są- w najpiękniejszym stylu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspomnę tylko, że - jak zwykle - szefowa prezentuje wyższą szkołę jazdy!

    OdpowiedzUsuń
  5. A już się zastanawiałam, gdzież się podziewa Matka Założycielka! Przepiękne kartki wyszły! Pełne detali i dodatków! Tylko patrzeć i podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  6. O Matko... Założycielko!!! Twój tryptyk mnie OSZOŁOMIŁ! Przecudne tagi!!! Ja też tak chcęęęęęęę...

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne ! i super wykorzystane na kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne... i motyw, i układ, i walory artystyczne...

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne i super skomponowane! perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne, podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, romantyczne tagi i praktycznie wykorzystane, bo moja mama właśnie mnie pyta do czego to moje coś ma się przydać ! Kartki boskie !

    OdpowiedzUsuń
  12. mam nadzieję, że kiedyś będę w stanie wykonać coś równie pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No, no ,no.... przepiękne i bardzo efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne... takie... dostojne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne! Pięknie Ci wyszły!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Szykowne, eleganckie i ... wspaniałe kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne tagi! ja podobnie zrobiłam wystającą koronkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!