poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Skutki pobierania nauki

O tym, że człowiek uczy się przez całe życie wie każda z nas.
A ja szczególnie lubię pobierać nauki od zdolnych osób.
Dzisiejsza praca powstała dzięki trzem osobom, a właściwie dzięki ich warsztatom. 
Pierwsze warsztaty LO, w których wzięłam udział były w ubiegłym roku u MonaLisy. Mona pokazała jak tworzyć warstwy, jak użyć kalki w pracach.
Potem w marcu kolejne warsztaty z Karolą, gdzie tworzyłyśmy kobiece, romantyczne layouty.
No, i niedawne spotkanie z Cynką, moja pierwsza praca na blejtramie z mnóstwem kolorów.
A to rezultat połączenia różnych warsztatów w jedną pracę:

Tak wyglądało moje miejsce pracy, podłoga przykryta gazetami.
Warstwy, kalka z dziurkami:
własnoręcznie przygotowany tag:
Nie byłabym sobą, gdybym nie 'wcisnęła' kilka półperełek na blejtram.
Nie wiem czy pasują do całości, ale ja je lubię :)
W dodatku perełki te stanowią jakieś powiązanie z wydziurkowaną kalką - to takie "confetti" w mojej pracy. Mój blejtram zgłaszam na wyzwanie Let's Get Shabby #45 Confetti
Wiem, że skromna praca i pewnie jeszcze mnóstwo innych dodatków można dołożyć, aby wzbogacić ją,
ale za pierwszym razem bałam się ją przeładować...
Mam nadzieję, że nauka (u zdolnych dziewczyn) nie poszła w las.....mam już w planie udział w kolejnych warsztatach we Wrocławiu podczas III DLWC.
Pozdrawiam ciepło i dziękuję wszystkim za miłe słowa pod zmienionym lustrem :*

Materiałoznawstwo:

14 komentarzy:

  1. piękna praca!!! szalenie podobają mi się te dziurki obecne to tu, to tam... a całość jest zwiewna i lekka, taka wiosenna, śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, delikatna praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatna bardzo i piękna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz Rudlis że to skromna praca,a dla mnie bardzo bogata i świetnie dopasowana w kolorach i użytych materiałach,ale cóż.....ja jestem w Przedszkolu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Your canvas is beautiful. I really like the punched holes and the pearls.......so pretty. Thanks for joining in with us at Let's Get Shabby.

    OdpowiedzUsuń
  6. You have done a beautiful job creating your layers on this canvas. I love your interpretation of the 'confetti' with the punched holes and pearls, very clever. Beautiful work. Thanks so much for playing along with us at Lets Get Shabby.

    OdpowiedzUsuń
  7. This is sweet love the layers, Thanks for playing along with us at shabby.

    OdpowiedzUsuń
  8. Original idea of reversed confetti, by using the negative holes for the brief.. I really love this - it is clever! What a great tutorial of how you created your work... thanks for sharing and playing along with shabby!

    OdpowiedzUsuń
  9. This is a great project. Simple and sweet. I love it! Thanks for playing along with Let's Get Shabby. Huggs from Ginny at Polly's

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful shabby project.. I love how you have used the confetti on your canvas...Thanks for playing along with us at Lets Get Shabby :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest przepiekna, romantyczna i rozmarzona! Swietne confetti i te dziureczki...wszystko cudownie harmonijne. Thank you for playing along at LGS!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!