wtorek, 30 kwietnia 2013

Na ostatnią chwilę

zrobiłam pracę wyzwaniową dla Craftmanii. Dawno miałam ochotę wziąć udział nawet komentarz zostawiłam na blogu Craftmanii, ale zupełnie zapomniałam o tym. Dopiero wczoraj przygotowałam pracę, którą dzisiaj wstawiam.
Mój tag (dodatek do prezentu dla pewnej osoby) ma tło wytłaczane, użyłam folderu do embossingu, dodałam również perełki w płynie Perlean Pen, 
a tekturki popsikałam mgiełką - wymagania wyzwania spełnione :)
Zgłaszam w ostatniej chwili mojego taga na wyzwanie Craftmanii.

UWAGA! UWAGA! UWAGA!
Stempell&Kartoon.pl zaprasza... na zakupy z darmową przesyłką! Dawno nie było, więc czas to zmienić. Wystarczy zrobić zakupy za kwotę min. 45,00 zł i zaznaczyć opcje: odbiór osobisty.
Darmowa wysyłka obowiązuje tylko na terenie Polski.
Promocja trwa od dnia dzisiejszego, tj. 1.05.2013 r. do końca niedzieli czyli 5.05.2013 r do godz. 24.00.
NIE CZEKAJ NA OSTATNIĄ CHWILĘ :)

6 komentarzy:

  1. Śliczna praca!!! Fajnie, ze zdążyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie! ta "ramka" u góry jest ekstra :) Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny tag - szkoda, że nie widać jak się mieni od mgiełki. Dziekujemy za udział w wyzwaniu CraftManii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!