piątek, 12 kwietnia 2013

Jednokolorowa

Dzisiaj chciałam pokazać skromną, nostalgiczną kartkę.
Do jej wykonania nie trzeba wielu materiałów. Wystarczą stempelki, tusz, tekturka oraz odrobinę brokatu. Podstawą jest papier Ferraille z zestawu Le Journal, na którym dodatkowo odbiłam stemplem motyw róż.

Centralnym punktem na kartce jest okno - tekturka. Tutaj również dodałam kilka wyciętych róż i listków.
Brzegi kartki zostały delikatnie ozdobione brokatem, a w kilku miejscach dodałam małe półperełki.
Na Papercraft Star: Challenge 140 'Use a stamp' właśnie jest wyzwanie z wykorzystaniem stempli - karteczkę tam zgłaszam.

Dzisiaj monochromatycznie u mnie, a jutro mega kolorowo i mixmediowo będzie podczas warsztatów z Cynką :)

6 komentarzy:

  1. Irenko, jest cudowna, taka jak lubię (i to bardzo!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna!!! Niesamowite wrażenie robią "poukrywane" perełki - uwielbiam takie niuansiki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna karteczka, bardzo delikatna i kobieca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka! Jest nietuzinkowa, przyciąga wzrok i robi wrażenie...)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!