niedziela, 7 kwietnia 2013

Garden

W moim ogrodzie jest jedna róża, ta najważniejsza :) 
 
Tym razem romantycznie posklejałam taką kartkę:
Przygotowana na kraftowej bazie z Galanterii Papierowej oraz z różnych papierów UHK Gallery.
Po warsztatach z Karolą wciągnęło mnie wycinanie z papieru różnych elementów, w tym wypadku są to nastemplowane motywy listków. Napis i listki pochodzą z zestawu stempli "Roses in Bloom" Waltzingmouse Stamps.
Tematem pasuje do wyzwania Papercraft Star Challenge#139 Seeds/Garden
Patrząc na poprzednie moje 'romantyczne' kartki to chyba zrobiłam je w przeważającej części w różowej tonacji...pomyśleć, że od dziecka nie przepadam za tym kolorem...
Człowiek na starość się zmienia?! Czyż nie!? 

Pozdrawiam zaglądających, buziaki dla pozostawiających ślad :*

14 komentarzy:

  1. Pięknie i delikatnie wygląda :-) Cudownie wykorzystałaś perełki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka a perełki rzeczywiście świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne perelki, sliczne przeslanie, cudna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna karteczka, a perełki dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie romantyzm (nie przesłodzony) bardzo lubię :) kartka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, delikatna, kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna, romantyczna :) A mnie jakoś też do różu ciągnie choć nigdy nie przepadałam, na razie w ubraniach, ale może na kartki tez przejdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous card, love the mix of elements! Thanks for playing with us at Papercraft Star!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna, bardzo delikatna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, buziaka dostałam ;)
    Kartka jest zdecydowanie dla romantycznej duszy, piękna.
    A kolor? U mnie na blogu różowy potop, a w domu poza nagrzewnicą i paroma innymi scrapowymi przydasiami nie mam chyba nic w tym kolorze. Noo... może w wersji mini :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, coś podobnego na szczególną okazję na pewno się będzie nadawać
    Aston Markets opinie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!