środa, 3 kwietnia 2013

Biało za oknem, a u mnie też prawie...

Prawie, bo tym razem nie ma u mnie kartek świątecznych.
Dla odmiany dwie ślubne prace. Jedna kartka typu easel w pudełku. 
na życzenie zamawiającej dodałam małe niebieskie kryształki z Papermanii.
Druga kartka już skromniejsza - miało być prosto, bez zbędnych dodatków.
W pierwszej pracy użyłam papierów Biała Róża z Galerii Papieru, wykrojników Spellbinders oraz kwiatów Wild Orchid Crafts.
W drugiej kartce użyty papier to pozostałości K & Company Elegance Specialty Paper.


Tak się zastanawiam czy nie rozpocząć produkcję kartek świątecznych bożonarodzeniowych - klimat za oknem idealny buuuuu! 

Pozdrawiam Was ciepło i wiosennie :*

15 komentarzy:

  1. Bardzo delikatne kartki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieśmiało zapraszam na pastelowe Candy http://jednoskrzydla.blogspot.com/2013/04/candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza moja ulubiona... a te niebieskie błyskotki dodały pikanterii, pomysł z kartkami na BN trafiony, klimat już jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciao Rudlis...
    A wonderful hezel wedding card, very elegant...love galeria papieru papers...
    soon Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie piękne, takie subtelne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, delikatne i romantyczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie są po prostu cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, delikatne karteczki! A dziś w ogrodzie znalazłam pierwsze krokusy :) mam nadzieję że wkrótce zakwitną...

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie są delikatne i przepiękne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!