wtorek, 12 marca 2013

Sobota z Karolą

Jaka była ta sobota?
Wyjątkowa, twórcza, inspirująca, radosna, kolorowa (mimo szarości za oknem) i kobieca!!!
Widziałam już  u wielu dziewczyn relacje na gorąco publikowane w niedzielę, ja pierwsze fotki wstawiłam na fb wczoraj, a dzisiaj 'dojrzałam' do napisania posta.
                                                   UWAGA! Będzie długi.
Przed warsztatami był czas na przygotowanie stolików, zestawów, dodatków, dziurkaczy, mediów oraz masę innych rzeczy
każdy otrzymał swój zestaw podstawowy, potem dopierałyśmy resztę dodatków
Karola tłumaczyła, doradzała, pomagała, wyjaśniała wszelkie wątpliwości
 potem nadszedł czas na naszą pracę, dodam, że baaardzo przyjemną
takie były początki mojej pracy:
a tak wygląda gotowa:
kwiatki, listki - osobiście wycinałam (co rzadko mi się zdarza) 
no, i oczywiście na koniec pierwszych warsztatów obowiązkowo zdjęcie grupowe

najpierw z jednej strony
a potem z drugiej
Po przerwie obiadowej część dziewczyn zabrała się za tagowe prace i taki był efekt
(zdjęcie pożyczone od Magdy)
A to moje z bliska:
Gdyby nie  Karola i jej wspaniale poprowadzone warsztaty to w życiu bym nie zrobiła takich tagów!

Sobota minęła szybko, aż szkoda było kończyć, ale mamy nadzieję, że jeszcze będzie okazja się spotkać i powarsztatować :)

Dziękuję za udział w warsztatach wszystkim dziewczynom :***
i bardzo dziękuję Karoli, że zechciała przyjechać do nas na Śląsk :*
Dziękuję również Reni za towarzystwo i mile spędzony czas :*

21 komentarzy:

  1. Ale cudenka stworzylas! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać warsztaty z Karolą udane, zazdraszczam :)
    Świetne prace zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. eh zazdraszczam... mi się marzy, by Karola przyjechała kiedyś (może) do Białegostoku na warsztaty, ale póki co nie mam odwagi by ją o to prosić... ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace zrobiłaś! Tagów zazdroszczę. Świetna fotorelacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. A my dziękujemy również Tobie- bez Ciebie nie byłoby tych pięknych chwil w Chorzowie...Prace śliczne- dopiero na blogach można dokładniej sobie je pooglądać=delektować : )

    OdpowiedzUsuń
  6. o jak marzę o takich warsztatach ale mieszkam w małym mieście

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu CUDA...I całe to spotkanie- wspaniała sprawa..

    OdpowiedzUsuń
  8. Super fotorelacja. Warsztatów zazdroszczę, chętnie wzięłabym w nich udział.
    Zrobiłaś piękne prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Warsztaty były super. Dziękuje i chcę jeszcze :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączam się do podziękowań - było naprawdę fantastycznie! Dziękuję za świetną fotorelację i czekam na następne warsztaty na Śląsku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prace. Klimat Karoli wyszedł fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ! Ale piękne prace powstały :)
    Gratuluję !

    Takie warsztaty to na pewno niezapomniane przeżycie :)

    P.S. Mam małe zapytanko : na którymś z pierwszych zdj. zauważyłam taki zestaw do zrobienia albumu zapakowany folię (chyba zdj. nr 3) , czy taki zestaw można gdzieś samemu kupić ?? bo od jakiegoś czasu chciałabym zrobić swój album scrapkowy a na codzień zajmuję się szyciem, więc chciałabym właśnie mieć taki zestaw startowy.
    Czekam na wieści.
    Dziękuję i pozdrawiam,
    Ania z bloga www.pani-motylkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu 3 jest zestaw różnych materiałów, który przygotowała Karola na warsztaty, więc nie jest to jakiś gotowy zestaw do robienia albumów.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Ok, dzięki za info.

      W sumie wielka szkoda, że nie jest, bo samej tak ciężko jest mi skompletować taki zestaw jak na moją pierwszą przygodę ze scrapbooking'iem :)

      Usuń
  13. Świetne wiosenne tagi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Achhh... wdzięczna jestem Ci niezmiernie, to był fantastyczny dzień!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!