wtorek, 19 marca 2013

Pora obudzić wiosnę

Tak, tak - najwyższy czas zaprosić wiosnę do nas, niech już nie zwleka i czym prędzej zagości.
Nie podoba mi się ten widok za oknami, mam dosyć ubierania zimowych butów, płaszcza.
Tak mi się wydaje, że nasza wiosna zaspała - pora więc ją obudzić.
Zrobiłam z tej okazji ATC na wyzwanie Dekolandii.
Co prawda miałam w planie publikowanie ich dopiero 21 marca, ale jest taka jedna osóbka co mnie 'popędza' bym pokazała wcześniej :)

tak więc za sprawą Inki - dzisiaj premiera moich wiosennych ATC.



Pierwszy listek ukazał się na zamarzniętej trawie. Jeszcze widać, że jest delikatnie oszroniony, zmrożony. Mam nadzieję, że jak tylko wyjdzie słońce to odtaje...
Zapraszam serdecznie do odwiedzenia bloga ArtGrupy ATC gdzie można podziwiać pozostałe ateciaki z marcowej edycji.

Dla przypomnienie -  do 23.59 (dzisiaj-19.03) czekają jeszcze słodkości  dla chętnej osoby - info tu.

16 komentarzy:

  1. poetyckie karteczki!proste i ciekawe!
    pzdr
    scrapkards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosenny z powiewem zimy nas otaczającej :) Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak w marcu bywa trochę zimy na wiosennej zieleni!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kartki :) i takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne białe akcenty na Twoim ATC : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, ze u Ciebie w okowach zimy jeszcze. Ale ta oszroniona trawa rewelka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłaby ta wiosna w końcu przyjść :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne! świetny pomysł z tym przymarzniętym liściem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te białe elementy! Cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zielenie, świetny efekt z koralikami, taki do uwielbienia, choć wydaje się niepozorny :) Skąd ja wiedziałam, kto jest tą poganiającą osóbką? Pozdrawiam obydwie Panie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. na żywo robią jeszcze większe wrażenie, właśnie jeden egzemplarz trzymam w łapach! dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! Jeszcze nieco szronu na tych listkach, ale jest w nich dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!