środa, 20 marca 2013

Polka Dots x 3

Dzisiaj zapraszam na kolejne tagowe wyzwanie - to już trzecie!
Temat marcowej zabawy to kropki x 3.
A tutaj szczegóły:

"Należy wykonać dowolny tag, w dowolnym temacie, w dowolnych kolorze, kształcie, ale...
muszą się znaleźć na nim kropki i to na 3 różnych materiałach np.  kropki na wstążce, na papierze, na kwiatku, embossingowany wzór w kropki, stempelek ze wzorem w kropki itp.
Do kropek nie zaliczamy wzór wykonany perełkami w płynie.
Ale to nie koniec! – trzeba jeszcze do naszego taga wykonać opakowanie. 
By powstał komplecik: tag w kropki i jego ubranko
Może to być pudełko, koperta itp.
Na opakowaniu również muszą być kropki, ale wystarczy tylko jeden wzór z taga."
I fotka dla inspiracji:
 A tak wygląda mój komplecik.
i szczegóły gdzie są kropki:

Mojego taga zrobiłam według wytycznych tego wyzwania na blogu colourQ challenge #181,
które ukazało się wczoraj (to dowód, że tag powstał późnym wieczorem)

Gorąco polecam odwiedzenie bloga:misz-masz Barbary oraz Idunii.
Na koniec zapraszam do naszej tagowej galerii, gdzie przechowujemy wszystkie dotychczasowe tagi i te najnowsze:
 

31 komentarzy:

  1. Ale fajne kropy. Piekny tag i ubranko

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta forma a przy tym praca bardzo wymowna :-))). Super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasny, czytelny i jak bardzo zwraca uwagę na przesłanie...Az zastanawiam się czy tak jest?No chciałabym...Super...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, stonowany kolorystycznie tag przywodzi na myśl wiosenne niebo :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne błękity + rozbrajające guziczki! SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Minimalistyczny i baaardzo stylowy :) Ja tak nie potrafię, chyba zato tak mi się podoba :) Jest piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jak zwykle mnie zaskakujesz - prostota pełna wymowy! Super tagowy komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tagi z napisami, a Twoje przesłanie takie proste, no tak jest:) No i zaskoczyłaś mnie tą prostotą, oj pomyślę, zanim zrobię następnego taga;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetna praca! Bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Minimalizm kolorystyczny wcale nie jest zły.... Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zaskoczona i nie wiem, co napisać... chyba tylko tyle, że mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny tag, bardzo mi się podoba, wyjątkowy w tej swojej prostocie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo oryginalny, kropeczki świetnie zaaplikowane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny! Bardzo prosty, ale efekt jaki daje po prostu powala!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny i taki minimalistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo orginalny tag i bardzo mi się podoba właśnie, że jest taki minimalistyczny, widać całe jego piękno:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały s&c tag i ubranko... o weszły nowe kolorki na colourQ challenge i jaka jesteś ekspresowa...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie i tak w Twoim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. super clean and simple, ale jaki przez to wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna, pachnąca świeżością praca!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny tag w ubranku. Zainspirowałaś mnie i... mam własnego ubranego taga :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyjątkowo skromny tag, ale śliczny w tym błękicie

    OdpowiedzUsuń
  23. Cheerio!!!! I hope you'll link up at 52 Card Pickup this week!

    http://www.oldbackporch.com/2013/03/52-card-pickup-212.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Great tag! So glad you joined us at the ColourQ this week.

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful, Rudlis, I love the tag card! Thanks for sharing them with us at the colourQ.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super fun card Rudlis!!! Thank you so much for playing along with this week's colourQ!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super tag, bardzo fajne kolory i ladna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!