czwartek, 21 marca 2013

No i wszystko wiadomo

Bardzo dziękuję za miłe słowa pod 1000 postem :***
Jestem pod wrażeniem, że tyle osób było chętnych na moje skromne słodkości...
by nie przedłużać - do losowania użyłam  Random.Org do środka wrzuciłam 120 imion/nicków utalentowanych osóbek, zamieszałam maszynką losującą i po chwili ukazał się numerek:

43
a numerek ten należy do:


· 
Zaczęłam czytać post i już, już miałam ruszyć z gratulacjami i życzeniami wszelkiego szczęścia, a tu dalej taka niespodzianka i cukierki do rozdania. Pomijając temat nagrody - bardzo smakowitej - życzę Ci kolejnych tysięcy, a potem następnych, aż zabraknie zer na bloggerze :) Pozdrawiam.


                           **********MOJE GRATULACJE MAGDZIU!!! *************

Czekam więc na adres gdzie mam wysłać słodkości.
A wszystkim pozostałym uczestniczkom serdecznie dziękuję za udział i zapraszam w czerwcu na rocznicowe 5 candy. 



20 komentarzy:

  1. Moja imienniczka!
    Ale farciara!!!
    Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę a zwyciężczyni gratuluję : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Magdy :-))) Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę!Magdzie oczywiście gratuluję:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Szczęściarze:)
    Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dziękuję za zabawę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje , ach te piękne zapinki ................

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę -gratuluje Magdzie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie gratulacje dla Madzi Szczęściary :) i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i dziękuję za zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiesz, jaki ten tydzień był paskudny. Na chwilę zajrzałam, tylko okiem zarzucić, a tutaj... niespodzianka! Nawet nie wiesz, jak taka mała serdeczność potrafi zmienić nastrój! Dziękuję :* :)
    I pozdrawiam wszystkich powyżej i poniżej, serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla Magdy, dzieki za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!