czwartek, 7 marca 2013

Moje kolory wiosny i kuchni

Czujecie już powiew wiosny? Z pewnością każda z nas tęskni za ciepłymi, słonecznymi porankami.
Takie wiosenne wyzwanie zagościło na blogu Paperii

Wyzwanie #7
Temat wiosenny bardzo mi odpowiada tym bardziej, że nie ma kolorystycznych ograniczeń.
Wiosna w Paryżu?  Dlaczego nie?  Życzę spełnienia takich marzeń!
Jak widać moja kartka nie jest w typowych wiosennych barwach, ale powód jest jeden - to są kolory mojej kuchni: brąz, krem oraz fioletowe dodatki.
Tak przedstawiłam kolory swojej kuchni na wyzwanie Papercraft Star Challenge #135 Your Kitchen Colors.
zdjęcie poniżej pochodzi z blogu PS
 
 My kitchen is in the colors: brown, cream and lilac accessories.
Baza do kartki pochodzi ze sklepu Magda(i)Leny i idealnie pasuje do fioletowych papierów. 
Pozdrawiam serdecznie zaglądaczy i życzę miłego wieczoru :*

12 komentarzy:

  1. Cudowna i bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh my goodness this is stunning!!! I adore that beautiful image ... Many thanks for playing along at Papercraft Star!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous card, Rudlis, lovely colors for a kitchen! Thanks for joining in the fun at the Papercraft Star this week.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna, romantyczna kartka!Dziekujmey za udział w wyzwaniu Paperii! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiało romantyzmem... Piękna:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stunning card, love all the details! I so wish I could have purple in my kitchen....but my dh is not so fond of the colors.....so I have to stick with a purple craft room! Thanks for playing with us at Papercraft Star!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta kolorystyka :) cudna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Your card is gorgeous - I love the colors!!! Thanks so much for playing along with us at Papercraft Star.

    Deanne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna kartka :) Ach Paryż (byłam dwa razy i zawsze zachwyca) :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!