poniedziałek, 11 marca 2013

Gniazdko

Jakie może być? Jak może wyglądać? Jak je stworzyć?
Wszystkiego to dowiecie się na blogu Stempell & Kartoon, gdzie właśnie ruszyło nowe wyzwanie.
Gniazdko miłości - tak ja zinterpretowałam temat, a przedstawia się tak:
i jeszcze jeden detal:
w tagu wykorzystałam
Ikonki
bordery kaligrafia
baza tag 
stempel Murek
papier Vivaldi z zestawu Wenecja

Zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu - jestem ciekawa jak Ty zinterpretujesz temat "GNIAZDKO"!
Dziękuję za odwiedziny, pozostawiony ślad :)

13 komentarzy:

  1. Piękny tag, świetna interpretacja tematu i cudne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też marzy mi się takie właśnie gniazdko

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDNY tag! Piękne detale i te kolorki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny tag! pięknie wyglądają turkusowe dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna interpretacja, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędne i nietuzinkowe ujęcie tematu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie "uwite" gniazdko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite jak tu wszystko do siebie pasuje.Parka urocza-świetna praca : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kompozycja, wykonanie super, całość urocza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!