środa, 20 lutego 2013

Zwierzyniec - czyli tagi w lutym

Dzisiaj czas na lutowe tagi. A taki był temat do przygotowania:
ZWIERZYNIEC – cztery łapy*

Co się pod tym kryje: robimy pracę z dowolnych materiałów, w dowolnym kolorze, tag może mieć dowolny kształt, ale w naszej pracy musi być zawarte coś ‘zwierzęcego’ np. zdjęcie ulubionego pupila, stempelek słonia, odbita łapa psa, rysunek przedstawiający owcę, wiersz o żyrafie, dziurkaczowe kotki, papier w centkowane wzory itp.  Oczywiście w poście podajemy gdzie znajduje się element ‘zwierzęcy’ . 

W pracy nie wolno użyć imitacji (ani prawdziwego) futra zwierząt, skóry.  
*************
 
Czyli wszystko jasne! Chyba mało kto się spodziewał takiego tematu, ale jestem pewna, że prace będą piękne.
A u mnie?  Koty oczywiście :)
Na tagu to one są główną atrakcją, jako dodatki użyłam papierów 'Be Optimistic' RAPAKIVI
 ale tag ma również drugą stronę:  

Zostało mi trochę zdjęć, więc zrobiłam jeszcze jeden tag
strona pierwsza
druga 
 a potem kolejny:
i następny
 aż w końcu powstał tagowy album z kocurkami. 
Jestem ciekawa jak z tym zadaniem poradziły sobie moje współtowarzyszki zabawy :)
Zobaczcie również prace Barbareri oraz Idunii.
A tutaj można podziwiać wszystkie tagi styczniowe i te lutowe już wkrótce. 
Zapraszam do galerii tagowej.

Miłego oglądania, a ja wszystkie lutowe tagi zobaczę jak wrócę z kina :*

46 komentarzy:

  1. Super oryginalny pomysl! I tagi jako mini album, i te plastykowe pszezroczyste bazy tagowe. Przepiękne kotki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tu kocio! U mnie też kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajowy albumik Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koty, Twoje są cudowne, piekny koci albumik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kociaki w super oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaka ilość kotów !!! Świetny albumik :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kociaki, niezły albumik z rozpędu powstał!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i rewelacyjne zdjęcia kociaków !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny koci albumik-fantastyczny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspanialy pomysl z takim albumikiem, bardzo mi sie podoba, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowita ilość....kotów i tagów. Super

    OdpowiedzUsuń
  12. rany, jakie cudowności!!!!! tyle fantastycznych kociaków!! super!
    ja chcę taki album :))) już wiem jaki etat by u mnie dostał ;))

    wow!

    OdpowiedzUsuń
  13. w samą porę tu zajrzałam, bo właśnie biorę akrylową bazę albumową na warsztat i nie mam pojęcia jak się za to zabrać :-)
    podoba mi się pomysł na fotografowanie "w zwisie" :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam się, że uwielbiam mini-albumy. Ten jest świetny! Jakoś sama nie mam odwagi zabrać się za przeźroczystą bazę.... może dzięki Tobie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach jaki wspaniały mini-albumik. Kocham takie rzeczy a Twój ma tyle u roku, a zdjęcia kotów boskie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia niezwykle oryginalnie oprawione, bardzo lekko i pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna książeczka tagowa... pierwszy raz widzę w użyciu takie bazy, i podziwiam że się na nich stempelki odbijają ( nie rozmazują i widać je). Wspaniały pomysł na prezentację tagów na ramce... no i kocurki świetne... A jak film? Na czym byłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze sprawdza się tusz Archival Ink, schnie do 1 godz. potem można dalej ozdabiać. A film to Poradnik pozytywnego myślenia. Mnie się podobał :)

      Usuń
  18. WOW!WOW! Wyszedł rewelacyjny albumik! Piękne kociaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetna kocia kolekcja i jak ładnie zaprezentowana( co to za ramka na nóżce ? )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramka obrotowa na 2 zdjęcia z Ikei - TOLSBY za 3,99 :)

      Usuń
    2. Oj chyba się skuszę-to super pomysł.Nie będziesz zła jak zgapię ?

      Usuń
    3. Jasne, ciekawa jestem jak wykorzystasz ramkę :)

      Usuń
  20. No to się koleżanka rozmachała;-)
    Świetny albumik tagowy i temat przedni;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. mrrr....
    mruczący albumik tagowy - super wykonanie i pomysł.
    ja również nie potrafię korzystać z akrylowych baz - ale może dzięki Tobie się odważę?!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki piękny koci album,a główni aktorzy są wspaniali

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna kolekcja tagów! I rozumiem dlaczego nie skończyłaś na jednym, też miałam problem z wybraniem fotki kociaków i w kolejce jeszcze "kilka" ich czeka. Twoje kociaki - łobuziaki są urocze i pomysł na wykorzystanie akrylowych baz jest super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny pomysł na pamiętke ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Toż to cała sesja zdjęciowa kotów;) Akrylowe tagi, tak? Świetny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie:)Podoba mi się albumik baaardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ słodkie kociaki, od razu przypomina się moment przyniesienia do domu moich dwóch kudłaczy, tez były takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne prace a kociaczki bardzo rozkoszne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przeslodkie kociaki i swietny pomysl. Ale bylo wykorzystane prawdziwe futro, no na zdjeciu tylko wiec reguly zachowane.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne tagi ze ślicznymi kociaczkami.
    Pozdrawiam i bardzo dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz rewelacyjne kocurki! Przy takich modelach... tylko tagować ;) Dziękuję za podzielenie się pomysłem z akrylowymi bazami - świetny efekt!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. W tym wyzwaniu koty rządzą, cudowny album z pięknymi kocurami!

    OdpowiedzUsuń
  32. Albumik rewelacyjny! koty kocham - mam trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Koty boskie, rewelacyjny pomysł na ramkę na zdjęcia,
    bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczny albumik! I koty też!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudny! Wspaniały pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale słodziaki! Ufundowałaś kocurkom prawdziwy prezent na Dzień Kota :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przecudnie! Pomysłowo do kwadratu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!