poniedziałek, 4 lutego 2013

Ramka w roli głównej / A Frame

W ubiegłym roku zrobiłam kilka kartek z papierów Agnieszki Anny "One Moment In Time", potem włożyłam je do wielkiego pudła z innymi papierami. A dzisiaj wydobyłam, pocięłam, pokleiłam, dodałam dużą ramkę, kwiaty i taka kartka powstała na rozgonienie szarości za oknem.

A skoro na blogu Papercraft Star Challenge#130 trwa wyzwanie z ramką "A Frame"
tę kartkę właśnie tam zgłaszam:
 Po cichu marzę by wena wróciła, bo ostatnio nic nowego nie zrobiłam.
Mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni....
Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam twórczego tygodnia :*

13 komentarzy:

  1. This is stunning! Love your frame. Thanks so much for playing along with us at Papercraft Star.

    Deanne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely card, Rudlis, your frame is beautiful! Thanks for sharing your card with us this week at the Papercraft Star this week.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka, świetnie wkomponowałaś w nią ramkę :)
    Zupełnie nie widać po niej braku weny, o którym piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i bardzo romantyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A do tego taka optymistyczna... aż wiosenką powiało ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful card! I just love that little frame ... Many thanks for playing at Papercraft Star!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna, taka delikatna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka, taka zwiewna i delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous card! All the soft colors are wonderful along with the embellishments. Thank you for joining us this week over at the Papercraft Star.

    Anitra

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tak wyglądają prace bez weny, to ja gratuluję:)
    Kartka piękna, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!