piątek, 15 lutego 2013

Na czerwono/ Red

Bardzo chciałam podziękować za ciepłe słowa pod ostatnim postem :)
Miło mi, że mały wysyp romantycznych kartek z koronką Wam się spodobał.
Dzisiejsza karteczka zupełnie inna została przygotowana na wyzwanie na Papercraft Star.
Lubię ich tematy wyzwań, są bardzo urozmaicone, no i podawane z pewnym wyprzedzeniem :)
Aktualny temat to kolor czerwony, nie trzeba wykonać całej pracy w tej kolorystyce, ale ważne by znalazł się na pracy.

 

Papierki chyba każda z Was zna - nowa kolekcja Galerii Papieru, które można zakupić tu, do tego jako ozdoba mały guziczek. 
Bazę kartki stanowi karta w kolorze ecru.
Na dzisiaj to wszystko, życzę spokojnej nocy i słodkich snów :)


10 komentarzy:

  1. to ja pierwsza ! podoba mi się -mogłaby być jako okładka notesu z przepisami . jest pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też jak Ince skojarzyła się karteczka z przepiśnikiem:)
    bardzo ładna:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna, właśnie ten papier leży u mnie "na warsztacie", jest tak smakowicie i radośnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful card, Rudlis, your cupcake is lovely! You always do such a lovely job! So happy you join us each week at the Papercraft Star.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful card ... the cake looks delicious! Thanks so much for playing at Papercraft Star

    OdpowiedzUsuń
  6. Rudlis, I love seeing your creations over at the Papercraft Star, and am so glad to see this beautiful card in this week's "Red" challenge. This is so sweet.

    Anitra

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!