poniedziałek, 11 lutego 2013

Miłość/ Love

Kochajmy cały rok, nie tylko z okazji walentynek :)
Ale skoro już je mamy to na blogach, aż roi się od wyzwań o miłości, kochaniu itd.
Również na blogu Stempell&Kartoon JaMajka podała temat nowe wyzwania 'KOCHAM'.
A to moja propozycja na to wyzwanie:

Papierki przeleżały u mnie, chyba ponad 3 lata, mam jeszcze całe zestawy kolekcji K&Company. Te pochodzą z zestawu Blue Awning. 

W kartce użyta jest ramka kwadratowa-koło ze sklepu Stempell&Kartoon. 
Kwiaty pochodzą z Wild Orchid Crafts, a cudny delikatny motyl od Nowalinki:* 

Na blogu Papercraft StarChallenge#131  trwa jeszcze wyzwanie pod nazwą "LOVE"  więc zgłaszam moją karteczkę na to miłosne wyzwanie.

Dziękuję za odwiedziny i życzę twórczego tygodnia :)

13 komentarzy:

  1. This is so gorgeous!! Thanks so much for playing along with us at Papercraft Star.

    Deanne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card, Rudlis, I love your blues! Thanks for sharing your card with us at the Papercraft Star.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i delikatna - jednym słowem śliczna : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! a papiery cuudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest cudowna!Bardzo delikatna i romantyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka, piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  7. How very beautiful your card is ... so soft and the blues and cream are perfect! Thanks so very much for playing along at Papercraft Star!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, delikatniutka karteczka :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, delikatnie i w takich ciepłych pastelach. Dla mnie wiosna w pełni, tego mi dzisiaj potrzeba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!