niedziela, 24 lutego 2013

Kraft & White

Pewnie już wiecie, że Magda(i)Lena niedawno otwarła sklep z piękną papierową galanterią.
Na polskim rynku to chyba pierwszy sklep, który oferuje bazy i pudełka wykonane z papieru typu kraft.
Dzisiaj chciałam pokazać trzy kartki, w których użyłam tylko jeden kolor - biały.
Czyli mój minimalizm :)
 tą kartkę zgłaszam na wyzwanie, które idealnie mi spasowało :) 
                                                          oraz wszystkie trzy razem:
Czy połączenie tych dwóch kolorów sugeruje, że to kartki ślubne?
Celowo nie umieściłam żadnych napisów, dedykacji na kartkach, bo mam nadzieję, że mogą być na każdą okazję.

Na dzisiaj to wszystko, czas przygotować się do pracy po feryjnej przerwie.
Was zapraszam do odwiedzenia sklepu Magda(i)Leny gdzie można nabyć również inne bazy kartkowe:)


25 komentarzy:

  1. Zdecydowanie pasują na różne okazje,piękne to połączenie brązu i bieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są, koronkowe dodatki złagodziły surowość papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze i pełne lekkości !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe, delikatne, i faktycznie pasują na różne okazje... te malutkie perełki cudne i jaki majstrsztyk je przykleił :) a papier eco jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie, takie jakie lubię najbardziej. Dziękuję za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważne połączenie kolorów.
    Piękny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne połączenie kolorów,
    super wyszły! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love it beautiful
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejkuś, przepiękne są!!! Niby minimalizm, a tyle się dzieje. Trudno mi stąd dzisiaj pójść na dalsze zwiedzanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki są cudowne i jak najbardziej mogą być ślubnymi!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Twoje kartki! Największe pomysły cechuje prostota.
    http://scrapkards.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutely STUNNING! This card is just GORGEOUS... in fact, I plan to showcase your work on the Feature Me Friday segment of our blog this Friday March 1. Be sure to stop by The Kraft Journal on that day to pick up your Featured Artist button and thanks so much for playing along with us at The Kraft Journal!

    OdpowiedzUsuń
  14. O Matko z Córką i Teściową!!! Rzuciły mnie na kolana te kartki!!! Wspaniałe Irenko - Ty to masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekna kartka, osobiscie lubie takie papierki, daja ogromne pole do popisu! Niestety jak narazie niewiele osob takie kartki lubi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności, każda bez wyjątku::)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful set of cards! I love the Kraft and white and how you combined so many elements here. Lovely!

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowicie cieszy oczy ten minimalizm, szczególnie podoba mi się ta druga karteczka z motylkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!