piątek, 22 lutego 2013

Inspiracja z fotografią czyli FYI#40

Lubię te wyzwania ze zdjęciem. Nie zawsze mi wychodzą prace takie jakie sobie zaplanuję, ale same wymyślanie, kombinowanie jest dla mnie atrakcją.
W tym tygodniu Steph przygotowała takie zdjęcie:
Prawda, że piękne miejsce! 
Ciekawa jestem co znajduje się za zakrętem tej alejki....

Moja interpretacja skromna, postawiłam na kolor liści (czy też kwiatów), które są na drzewach.
Jestem ciekawa jak Wy zinterpretowałybyście tą fotkę? A może przyłączycie się do wspólnej zabawy na blogu For Your Inspiration.

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

  1. Podziwiam tę kartkę za przejrzystość, niezwykle elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest! Czasami mniej znaczy dużo więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piekna! a faktura papieru przypomina pnie drzew, sprytnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stunning! Love everything about it.

    OdpowiedzUsuń
  5. udana interpretacja ! a za zakrętem jest pewnie kolejny.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te Twoje s&c czy c&s świetna interpretacja ,zdjęcie niesamowite może się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  7. I adore all the white space with a pop of color! That die is AMAZING and I LOVE the blinged up center! Gorgeous CAS card! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This is so stunning, Rudlis! I love how you captured the essence of the inspiration photo!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna interpretacja wyzwania!!! kontrast kolorów robi wrażenie! ...ach, te Twoje kartki simple&clean

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!