piątek, 8 lutego 2013

Clean & simple pastelowo

Dzisiaj ruszyło nowe wyzwanie na blogu Digi Scrap.
Dziewczyny przygotowały piękne prace pod taką słodką paletę barw:

Dla mnie te kolory są idealne na kartki w stylu shabby chic, ale ja oczywiście musiałam zrobić coś po swojemu czyli c&s

i zbliżenia na poszczególne kolorystyczne elementy
Zachęcam do zabawy z tymi słodkimi kolorkami, tym bardziej gdy za oknem biało.
Macie czas na zgłaszania swoich prac do 28 lutego - zapraszam serdecznie :)

A teraz krótkie wyjaśnienie dlaczego moja kartka jest c&s, na blogu CASE Study w tym tygodniu muzą jest utalentowana Teri Anderson. A oto jej kartka:

 
i moje studium przypadku (na początku nie ma w ogóle podobieństwa, ale...)
Pozdrawiam Was ciepło :*

9 komentarzy:

  1. Gorgeous cards !!

    hugs Astrid

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku przepiękna karteczka! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Subtelna to pierwsze słowo, które przyszło mi na myśl kiedy ją zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio ciągnie mnie do kartek c&s, chyba się skuszę także :) Twoja interpretacja PIĘKNA!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twój c&s sposób wyrażania... taki trafny, wymowny, a jednocześnie delikatny i niezwykły w swej prostocie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, taka delikatna jak mak:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous simplicity at it's best!Thanks for joining us at CASE Study this week :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This is gorgeous! It's so elegant and dainty. Thanks for joining us at CASE Study Challenge! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!