niedziela, 20 stycznia 2013

Rok z tagami - styczeń

Od dzisiaj rusza nasza zabawa w inspirację z tagami.
Jak w poprzedniej edycji (wiankowej) uczestniczki otrzymują informację co do wytycznych zabawy i mają czas na przygotowanie swoich prac około miesiąca.
Jedynie w tym miesiącu czasu było mniej, ale mam nadzieję, że wszystkie 50 dziewczyn dało sobie radę :)

No to zaczynamy - wytyczne na styczeń: szary papier, koronka, srebrna wstążka.
(koronka może być pod każdą postacią - papierowej serwetki, bawełnianej koronki, wyciętej z wykrojnika lub dziurkaczem itp.)

Moja praca na to wyzwanie:

Najwięcej trudności miałam ze znalezieniem srebrnej wstążki.  W końcu odszukałam w pudle, w którym leżą styropianowe kule do techniki karczochowej, kiedyś się w to bawiłam.
Wstążkę przeszyłam i dokleiłam półperełki.

Cytat na tagu pochodzi z zestawu stempli "Echoes of Kindness" .
Zapraszam do oglądania tagów wykonanych przez moje blogowe sąsiadki:
Muszę się pochwalić - naszą zabawę sponsorują cztery scrapowe sklepy:

  na tagi


s&k  s&k

Wszystkie prace dziewczyn można zobaczyć na blogu 
na dole strony jest galeria, która ciągle jest aktualizowana.
w imieniu wszystkich uczestniczek zapraszam :)))

48 komentarzy:

  1. To pierwszy blog, do ktorego zajrzalam. Spodziewalam się czegos baaardzo pięknego :) Ale ze to bedzie taki wspanialy i niesamowity tag...!!! Na prawde jest super, jestem pod wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo od razy tutaj przyszłam rozbaczyc i jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny Irenko - no ja tagów się dopiero uczę więc ;)...
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny tag! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny,a te układanie wstążeczki,to bardzo pracowite było,podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny tag.
    Super zabawa z tymi tagami. Świetnie to wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny- zresztą nie spodziewałam się ,że mogło by nie być....
    Cudnie wygląda ta drapowana wstążka : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny! Wstążeczka z perełkami - majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! Irenko - dziękuję Ci za zabawę, już nie mogę doczekać się następnego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny tag, bardzo podobają mi się perełki na wstążce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój Tag mnie powalił......jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny tag... też chciałam użyć tego wykrojniczka :) Jest jak perełka...

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny tag :) Uwielbiam Twój romantyczny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny! Świetnie skomponowane warstwy, fantastycznie udrapowana wstążka, perełki, kolorystyka składają się na niepowtarzalny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny! Pięknie wyglada ta wstążka z perelkami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ileż tu warstw i elementów ??? Cudny :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za pomysł i zorganizowanie zabawy Irenko!
    Piękny tag, wspaniale poradziłaś sobie ze wstążką, bardzo efektownie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie prezentuje się ta wstążka, a sam tag jest bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja dziękuję za dobrą zabawę iza to, że mogę sie uczyć od mistrzynia. Cudna praca!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny pomysł na zabawę! tag jest piękny, zwłaszcza te perełki na wstążce robią super wrażenie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny! Dobór dodatków doskonały!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny tag, świetny pomysł z koronką i perełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny!!! Mnie te perełki na przeszytej cudnie tasiemce urzekły. Rewelacja!!! Z niecierpliwością będę czekać na nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super !!! Romantyczny i śliczny !Podziwiając blogi koleżanek ciągle się zastanawiam jak zmarszczyć tak wstążkę i muszę w końcu spróbować, bo wyszło naprawdę efektownie !

    OdpowiedzUsuń
  25. mi też podobają się najbardziej perełki na wstążce :)
    Tag prześliczny, Zabawa bardzo fajna, tyle interpretacji tematu tyle ciekawych i pięknych prac dziękuję Ireno za wymyśloną zabawę,
    życzę nam wytrwałości aby każde wydanie tagów na grono publiczne dawało tyle pozytywnych emocji

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspanialy,cudowny,fantastyczny....Genialny!Pozdrawiam serdecznie! Iwona

    OdpowiedzUsuń
  27. Powtórzę się, ale tag jest wspaniały! Dziękuję za tak świetne wyzwanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny tag! Ale przede wszystkich dzięki za zorganizowanie zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale cudo! Fantastyczny pomysł z przeszytą tasiemką i półperełkami na niej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Irena, cudnie zaczęłaś tę naszą zabawę, niby tu zgnieciony, tam poszarpany, a niezwykły i elegancki ten Twój tag:) I dzięki Ci za ten wspaniały pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  31. jestem pod wrażeniem
    jak można z tak prostych rzeczy wyczarować takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  32. Podejrzałam już Twój tag na fb i powiem to jeszcze raz-jest NIESAMOWITY, dopieszczony w każdym szczególe:D
    Kończę u Ciebie tagowy sparerek-niesamowicie przyjemny i inspirujący, ale czasochłonny;-)
    W lutym zacznę od tyłu, żeby było sprawiedliwie;-)
    Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sliczny tag, duzo pracy na pewno w to wlozylas.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny i niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki piękny! Świetne wykorzystanie wstążki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna! Wspaniale kolory! Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. No, no,no!!! Widzę wyższą szkołę... SCRAPU ;) Żeby tyle "naładować", ale nie "przeładować"... Bogata kompozycja nie zasłoniła słów Matki Teresy - ŚWIETNY tag!
    P.S. Nie marudziłam z "boroczkiem", tylko dzieliłam się osobistymi refleksjami nt. osobistego taga :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniały, romantyczny, cudny. A perełki to obłędny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  39. Niesamowicie piękny tag, a wstążeczka kosmiczna!

    OdpowiedzUsuń
  40. CUDOWNY! NIesamowity..piękny. Taki w stylu jaki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!