czwartek, 24 stycznia 2013

Na zimowo

Spodobały mi się spękane papierki z Magicznej Kartki, więc wykorzystałam je w mojej wyzwaniowej kartce dla Perfect Sentiments Challenge- Blue, Silver & White. 

W tym wyzwaniu należy wykonać pracę w kolorystyce białej, niebieskiej i srebrnej czyli prawie zimowej.  Spękania na papierkach skojarzyły mi się z mrozem, stawem skutym lodem.
Kwiatki pochodzą ze sklepu Wild Orchid Crafts więc tam również zgłaszam tą karteczkę na Wild Orchid Challenge #67


U nas dalej śnieżnie, ciekawe czy ten śnieg będzie jeszcze w drugiej połowie lutego, gdy rozpoczną się ferie zimowe na Śląsku.
Pozdrawiam Was ciepło :*

20 komentarzy:

  1. zanim przeczytałam obejrzałam zdjęcia i pomyślałam sobie, ale zajebiście takie spękania zrobić,a tu papier ktoś miał niezły pomysł
    kartka oczywiście urokliwa

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :) A papier faktycznie dodaje magii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) Taka niby zimowa w kolorach ale i wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście mocno zimowa. I jaka piękna!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciao Rudlis...
    E' un po' di tempo che ti seguo e ogni volta che vengo qui nel tuo blog vedo lavori bellissimi...sei molto talentuosa...
    a presto Ada

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten spękany papier. Karteczka podbiła moje serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super... taka delikatna i ten papier spękany dodaje mrozu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest, bardzo fajne te kolor, a papier dopasowałaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. urocze niebieskości! tło dobrze wygląda to i zasłaniać nie można za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczna praca, strasznie mi się podoba..

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for joining us at WOC with your lovely card!

    Regards Malin ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Such a beauty - I especially love that peeled paint background

    OdpowiedzUsuń
  13. Love that gorgeous center piece you created! Love your take on our challenge at the perfect sentiment.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna karteczka, wspaniałe kolory i kompozycja!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!