piątek, 18 stycznia 2013

Monochromatycznie

Dzisiaj chciałam pokazać kartkę wykonaną w jednym kolorze. Przygotowana została na monochromatyczne wyzwanie Artimeno.
Temat zaproponowała Romantyczka, każda z dziewczyn przygotowała pracę w innym kolorze (warto zobaczyć), a ja wybrałam oczywiście brązy :)))
Trochę warstw, odrobinę przeszyć, koronki, wstążki, perełki, gdzieniegdzie kawałki taśmy papierowej tak prezentuje się moja kartka
Na Wasze prace czekamy do 11 lutego, zwycięzca otrzyma banerek oraz bon na zakupy:

Do swojej kartki użyłam następujących produktów pochodzących ze sklepu Artimeno.

        

Pozdrawiam serdecznie.

12 komentarzy:

  1. Wspaniała kompozycja, super kolor, śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki fantastyczny klimat! Uwielbiam takie "starociowe" karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że monochromatyczna, to wcale nie jest monotonna! Śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna , ciepła tonacja i jak wspaniale wygląda ta róża osadzona na tej wykrojnikowej rozetce .Śliczna praca : )

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam brązy - karteczka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest przepiękna, przepiękna! kartka!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!