niedziela, 13 stycznia 2013

ATC po raz pierwszy

Zapisałam się do zacnej grupy pod nazwą Art Grupa ATC.
 Co miesiąc będę dla własnej przyjemności tworzyć małe formy zgodnie z tematem i wytycznymi podanymi przez współtowarzyszki :) Dzisiaj moja pierwsza interpretacja tematu podanego przez Inkę
"Płatki śniegu".
No to mam jeden wielki płat, a właściwie 'dziura' po nim, lekko oszroniona oraz trzy malutkie śnieżki. Napis na atc jasno sugeruje, że ma padać śnieg! No i pada, za oknem...

Moje dwa ateciaki polecą do Inki i Boei.
Chyba dorobię sobie trzeciego, zostanie u mnie i będzie początkiem mojej kolekcji ATC 2013 :)
Pozdrawiam ciepło mimo zimy za oknem :*

P.S. A w niedzielę rano zamiast przygotowywać się do kolędy na szybko zrobiłam ubranka dla ateciaków i dodałam taki uchwycik co by łatwo można wyciągnąć kartę z ubranka :)



16 komentarzy:

  1. Super ta śnieżynkowa dziura- bardzo mi się podoba : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiało mrozem, ale śliczne! A ubranka rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz to nie wiem czy atc ładniejsze czy jego ubranko ;))Już widzę całą kolekcję styczniową oczyma wyobraźni w moich rękach !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to śliczne, delikatne, pomysłowe... I cieszę się, że pozwoliłaś spojrzeć na rewers, moje ateciaki się właśnie tworzą :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rudlis, cudowny ateciak!!!!!!!!! A ubranko...!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. These are absolutely enchanting - really pretty, and I love the reverse versions complementing each other - wonderful ATCs!
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne śnieżynki! To się nazywa mieć Talent przez duże "T" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne! Ubranko- rewelacyjne i bardzo pomysłowe:) Już na nie czekam!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziura jak dziura,ale jaki efekt płatka-ubranka eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!!! Ależ Ty pracowita jesteś osóbka... szkoda że Inka nic nie pisnęła słówkiem o grupie ATC-iakowej

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodziak! A jeszcze z ubrankiem. Wow do kwadratu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Płatek śniegu przez duże P. Super praca!

    OdpowiedzUsuń
  14. no to już wiem - kopertka warta swojego wsadu ;)) wszystko jak od igiełki i iskrzy i baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!