środa, 26 grudnia 2012

Tagi 2013 - zainspiruj się :)

Rok z wiankami właśnie się kończy, a mnie w głowie kolejna zabawa się rodzi.
Tym razem mniejsza forma bo 'tagi'.
Przy okazji mniejszy nakład pracy, mniej potrzebnego czasu do wykonania...

Ogłaszam więc oficjalne zapisy na roczną zabawę z tagami.
TAGI 2013 - INSPIRACJE
Oto kilka wytycznych:
  • Uczestnikiem zabawy mogą być osoby aktywnie prowadzące bloga, galerię na Picasa Web Albums lub Flickr'u. 
  • Zabawa trwa cały rok 2013,
  • Raz w miesiącu określonego dnia (będzie to za każdym razem ten sam dzień miesiąca) każdy z uczestników zaprezentuje na swoim blogu zrobioną pracę według wcześniejszych wytycznych,
  • Tagi będą z różnych materiałów dostępnych na naszym rynku (również jako recycling),
  • gotowe projekty nie mogę być wcześniej publikowane,
  •  Projekty mogą być wymieniane między uczestnikami (to już według ustaleń osób biorących udział w zabawie),
  •  Osoby zainteresowane udziałem proszę o wyrażenie chęci udziału i wpisanie się pod tym postem,
  • na zgłoszenia czekam do 30 grudnia do godz.20.00
  •  2 stycznia otworzę bloga "Tagi Inspiracje" i wyślę zaproszenie do uczestników, blog będzie dostępny tylko dla osób biorących udział w zabawie, tam też będą podawane wytyczne do następnych projektów. 
  • Moim zamysłem jest wspólna zabawa, inspirowanie się wzajemne, dzielenie się pomysłami oraz....w dalszym ciągu wymuszenie na mnie wytrwałości, systematyczności!!!   
  • Zabawa trwa cały rok - przygotowujemy w sumie 12 tagów-projektów. 
  • Ważne! Proszę o przemyślenie swojego udziału - fajnie by było rozpocząć i zakończyć projekt z taką samą liczbą uczestników :) 
Mamy już pierwszych uczestników.
Pod tym postem kilka osób wyraziło chęć udziału, dodaję więc do listy i proszę o potwierdzenie:
1. Brydzia
2. Asia :)
3. Caro78-Pysia :)
4. Hogata :)
5. skrzatka :)
6. poczwarka :)
7. Jolutka 123 :)

oraz kolejne chętne osoby:*
8. Visell
9. Madzioza
10. ROMA
11. Justyna
12. Kasiu
13. Viol
14. amlai
15. nirshya.dwbh
16. lucy z mazur
17. iwonakra3
18. Songaja
19. Kasha Rolley/Kasia
20. Klarysa
21. Aka
22. Shraddha
23. Mia
24. Mirabeel
25. groszek
26. Ciri
27. Efka
28. OriBella
29. hipcia
30. ewamaison
31. Ewelina
32. Ewa eM
33. samara84
34. marysia
35. Ela 17
36. basienka0073
37. Sylwia-eR
38. Ola
39. Tanitta
40. ewinka Nowa
41. funiaa
42. Mmorelia61-Kasia
43. Monika
44. Assol
45. Ania S.
46. CarmenAlice
47. starmachine
48. JaneB
49. cieplaczek
50.barbarera
51. Rudlis
 LISTA ZAMKNIĘTA :)    UFFF




Zapraszam do wspólnej zabawy :)

56 komentarzy:

  1. Potwierdzam :)jak najbardziej chcę się bawić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też potwierdzam swoje zgłoezenie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością dołączę do tego znakomitego towarzystwa: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Samodyscyplina i systematyczność to moje postanowienia noworoczne.
    Jeśli można to i ja z chęcią pobawię się z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie robilam tagow :) ale chetnie sprobuje :)
    zglaszam sie do zabawy - czarrymarry.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie się dołączę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Potwierdzam swój udział, bo żal się rozstawać z fajną grupą dziewczyn - na inspiracjach wiankowych bawiłam się świetnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak - dyscyplina ;) Mnie też się przyda ;) Dlatego z chęcią pobawię się z Wami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja też! I ja też! Super pomysł, bardzo lubię robić tagi, mam nadzieję, że będzie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy pomysł,takie długofalowe działanie,też się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie dołączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, jak się cieszę! Grono znakomite!
    Czy jeszcze muszę gdzieś potwierdzić udział?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie :) Teraz tylko czekamy na zamknięcie listy, a potem wyślę każdej zaproszenie do naszego tagowego bloga.

      Usuń
  13. Jestem chętna wziąć udział w tej twórczej zabawie. Bardzo podoba mi się pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  14. buuu też bym bardzo chciała ale niestety nie mogę bo mam taką pracę, że wyjeżdzam na 2-3 miesiące :/ szkoda :(
    życzę Wam miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli jest jeszcze miejsce to również zgłaszam chęc udziału w zabawie...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się :) też przyda mi się trening wytrwałości :))

    OdpowiedzUsuń
  18. to ja też się dołączam:)- mam nadzieję, że wytrwam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie dołączę, jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja również bardzo chętnie bym dołączyła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście potwierdzam udział :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jeżeli to że wyjeżdżam tak około 10 kwietnia i nie będzie mnie prawie do końca czerwca, ale zobowiązuję się zrobić zaległe tagi w lipcu to czy mogę dołączyć ponieważ rozumie wytyczne i obowiązek systematyczności jaka obowiązuje w takich zabawach .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko systematyczność tutaj wchodzi w grę, wszyscy biorący udział w zabawie w jednym dniu publikują swoje prace na własnych blogach, czyli dla każdego jest to przy okazji niewiadoma jakie prace zrobiły inne osoby. Wytyczne do tagów otrzymujemy wcześniej, co miesiąc są to inne wytyczne. Jeśli jesteś w stanie wcześniej przygotować te 3-4 tagi i ustawić publikowanie na swoim blogu,tak aby ukazały się raz w miesiącu to zapraszam. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania odnośnie zabawy to proszę napisać maila :)

      Usuń
  23. Bardzo chętnie dołączę do zabawy.
    pozdrawiam :) Efka

    OdpowiedzUsuń
  24. To i ja się zgłaszam, taka samodyscyplina i mnie się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze się z tagami nie zmagałam, ale chętnie nauczę się czegoś nowego. Jeśli mogę, to zgłaszam swój udział.

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja uwielbiam Tagi !!! Bardzo lubię tę wielkość i możliwość pracy właściwie niemalże ze ścinkami ! Zapisuję się z przyjemnością ! ewa

    OdpowiedzUsuń
  27. Chcialabym zglosic moj udzial. Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się też jeśli można:)mam nadzieję ,że sobie poradzę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam swoją gotowość i chęć do wspólnej zabawy :-))

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też bardzo chętnie wezmę udział w tym wspaniałym projekcie : )

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja i ja! Z chęcią wezmę udział bo od dawna chodzi za mną tworzenie tagów:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam też swój udział, chętnie zmierzę się z tym projektem i nauczę czegoś nowego (zdążyć na czas - chętnie poćwiczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Melduję posłusznie, że nic się nie zmieniło i nadal jestem chętna;-)
    Pozdrawiam

    P.S.
    Fantastyczny baner u góry strony-zwykle podczytuję wpisy przez czytnik, ale widać dużo tym sposobem tracę;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zmienił się termin zapisów ??? Wpadam tu często i tak myślę intensywnie czy się zapisać ??? Czy podołam i czy wytrwam i co się z tego długiego związku narodzi ??? Spróbuję ..... Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, skróciłam go. Nie przypuszczałam, że będzie tylu chętnych i obawiam się, że może nas nie być tyle samo na końcu zabawy w grudniu. Chociaż może się mylę :)

      Usuń
  36. Jeśli jeszcze można to ja też jestem chętna. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Też się chętnie zgłaszam do zabawy. Jeszcze nie robiłam tagów, nawet nie wiem jaki powinny mieć wymiar, ale tak, tak chcę się podjąć tego wyzwania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. To ja chętnie się zgłaszam do zabawy,
    pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  39. A czy mogą brać udział w tej zabawie skraperki z innego państwa? Jeśli tak, to bardzo chętnie dołączę do zabawy :) http://neandertaliete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę problemu z miejscem zamieszkania :)

      Usuń
  40. Super pomysł! Chętnie się zapiszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z miłą chęcią się dołączę:)
    Mam już czym fotografować, więc chętnie wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny pomysł! Jeśli nie jest za późno to chętnie się pobawię:)

    OdpowiedzUsuń
  44. to ja też ; > będę zmuszona do wytrwałości i systematyczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam, ale zapisy trwały do godz.20.00

      Usuń
  46. Nie wiem jakim cudem przegapiłam ten post :/ ehhh

    Życzę powodzenia i wytrwałości. Na pewno będę obserwowała, podziwiała i się inspirowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!