niedziela, 9 grudnia 2012

Śnieżynkowo

Witam w słoneczną i mroźną niedzielę . Za oknami biało, ale ja tym razem nie mam białych prac, jak w tym poście.
Ozdobiłam małego exploding boxa wykorzystując zestaw śnieżynkowy, który w grudniu jest w promocyjnej cenie w Artimeno.
W skład zestawu wchodzą: 


      

   

Mała choineczka (kurs jak ją złożyć jest tutaj) wykonana została z kalki pergaminowej, ozdobiona drobnymi koralikami.
Dodatkowo udało mi się przygotować ozdobną zawieszkę wykorzystując jeden z nowych wykrojników Spellbinders.
Więcej inspiracji, jak można wykorzystać zestaw śnieżynkowy znajdziecie na firmowym blogu Artimeno, zachęcam do odwiedzenia również i zapisania się na słodkie Candy, które trwa tylko do 14 grudnia. 

************************
Mroźno i śnieżnie - znalazłam nowe, świetne wyzwanie na blogu Paperii 
 
więc zgłaszam mojego boxa :)
****************************
 Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie zaglądaczy, buziaki dla pozostawiających ślad :*

19 komentarzy:

  1. śliczny box a zawieszka rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełeczko, a jeszcze bardziej podoba mi się zawieszka! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie zimowy pejzaż stworzyłaś w tym uroczym pudełeczku!
    Zawieszka pięknie się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  4. świątecznego boksika jeszcze nie widziałąm chyba:)
    świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, prawdziwie mroźne pudełeczko i bardzo elegancka zawieszka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Paperii! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne a ta zawieszka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełeczko, a zawieszka wprost przecudna

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ozdoby w bieli, pudełko mnie rozbroiło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełeczko zachwyca zimową aurą - jest cudne! Zawieszka też piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Irenko, cudowne zimowe pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Boxik i zawieszka superowe i taki śnieżne...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow Irena, your projects are stunning! Love them.
    Hugs ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Box jest ekstremalnie odjazdowy!
    Patrzę i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!