czwartek, 20 grudnia 2012

No to ruszamy

Po raz ostatni dzisiaj w temacie wiankowej. W tym miesiącu wymieniałyśmy się naszymi pracami.
Każda z nas miała przygotować dwa dowolne wianki w dowolnej postaci i przesłać je do dwóch osób. U mnie nie było 'prawdziwych' wianków jedynie miniaturki na kartkach.
Z Inką spotkałam się i wymieniłam pracami na Jarmarku Rzeczy Ładnych.
Od Inki dostałam zimową karteczkę z cudnym ptaszkiem (i coś jeszcze dostałam, ale to przy innej okazji pokażę)
 Inka zabrała do domu taką vintagową kartkę


z kolei od Poczwarki dostałam prześliczny, ręcznie wykonany wianek (też z ptaszkiem)

 Niestety do Poczwarki moja praca jeszcze nie dotarła, ale mogę pokazać co otrzyma:



Miałam okazję współpracować, inspirować się twórczością wspaniałych dziewczyn.
Dokładnie co miesiąc - każdego 20-tego  na kilku blogach ukazywały się piękne, kreatywne wianki pod różną postacią.
Dzisiaj nadszedł czas zamknięcia wiankowego wyzwania.

Sama wiem, że nie było łatwo, że niejednokrotnie brakowało pomysłów i czasu, ale każda potrafiła sprężyć się, by dokładnie co miesiąc pokazać swoje małe dzieła.
Za to wszystko Wam serdecznie dziękuję :******

A na rok 2013 planuję kolejną zabawę-wyzwanie "Tagi-2013" - czy są może jakieś chętne osóbki?
Wkrótce przygotuję odpowiedni post dotyczący tagowej zabawy.
A tym czasem zapraszam do współtowarzyszek wiankowego wyzwania. Jestem ciekawa jakie prace przygotowały dziewczyny na ostatnie wyzwanie :)

15 komentarzy:

  1. Piękne karteczki i cudowny wianek od Poczwarki - miałam to szczęście, że dla mnie też przygotowała podobny!!!
    Dziękuję za wspólną zabawę i chętnie dołączę do zabawy tagowej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe i zachwycające prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow kartka z sikorka olsniewajaca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe wiankowe wymianki szczególnie mnie rudzik zauroczył... mam nadzieję że dotarła do Ciebie przesyłka ode mnie - bardzo dziękuję za wspaniały, twórczy rok i piszę się na kolejny tagowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wianki :)
    Jeśli pozwolisz z przyjemnością dołączęe do zabawy tagowej:) i mam nadzieję, że przesyłka ode mnie doleciała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, przepiękny wiankowy prezent!
    Lubię robić tagi, chętnie się przyłącze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczwarka to ma łapki zdolne! dostałaś winek -ukoronowanie całego cyklu :) zasłużyłaś ! ja dziękuję za karteczki mają to co lubię najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zapisałam się na wianki, bo z pewnością bym nie wytrwała przez rok, ale tagi to coś zupełnie innego - chętnie podejmę wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Udział w Twoim wyzwaniu to była przyjemność, choć faktem jest, że mobilizacja wszystkich sił w konkretny dzień miesiąca nie była łatwa;-)

    Twoje kartki, jak zwykle fantastyczne!!!

    I cieszę się, że mój wianek przypadł Ci do gustu:D

    Oczywiście chętnie dołączę do nowego, tagowego teamu;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace! Ten wianek prezentowy jest przecudowny!
    Jeśli można to też chętnie dołączę do zabawy, bardzo lubię robić tagi:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace, gratuluję samozaparcia, to wspaniale uczestniczyć w tak długiej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe wianki otrzymałaś i piękne też dostały dziewczyny od Ciebie.
    Dziękuję za wspaniałe wyzwania i świetną zabawę przez mijający rok.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wianki - wysłane i otrzymane!

    Dziękuję za wspólną zabawę - ciekawe inspiracje i piękne prace - było mi niezwykle miło być częścią tego zespołu!
    Pozdrawiam i życzę wielu fantastycznych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  14. I would love to join this challenge...thank you for putting this together...it will be great to be part of a fun group and see all the great designs.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!