poniedziałek, 3 grudnia 2012

Mój pierwszy

grudniownik (inaczej december daily). Zrobiony bez typowej bazy albumowej, po prostu papiery posklejałam ze sobą, a potem wycięłam kształt. Wyszła mi taka rozłożysta choinka (bez czuba).
Na każdy dzień przygotowałam po jednej stronie, za wyjątkiem 24 i 25 grudnia, te daty mają trochę więcej miejsca.
Niektóre karty mają wycinane brzegi gwiazdkowym dziurkaczem, a w niektórych są kieszonki, gdzie ukryłam tagi w kształcie trójkątów.
między kartkami są przekładki - jedne wykonane z wizytówkowego papieru, gdzie można jeszcze coś dopisać, dokleić w razie potrzeby:
inne przekładki zrobione są z kalki technicznej, stanowią tylko element ozdobny
 powstał mi taki grubasek:


 Cyfry oraz alfabet, z którego wycinałam potrzebne napisy możecie ściągnąć sobie ze strony UHK Gallery. 
A jeśli chcecie mieć alfabet w innym kolorze to również do ściągnięcia jest czarny alfabet, któremu same możecie zmienić kolor czcionki - zapraszamy tu (codzienne będą nowości!!!)

Dziękuję za odwiedziny, pozostawiony ślad :*

14 komentarzy:

  1. Fajny! Jaki super kształt!

    OdpowiedzUsuń
  2. wypaaaaśny ! a jak sprytnie niedużo miejsca do pisania i wypełniania ;) juz jest piękny taki -niby pusty !

    OdpowiedzUsuń
  3. Idea grudniowników zupełnie do mnie nie przemawia, ale Twój grudniownik jest piękny i wygląda jak choinka, może być świetną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny album, ja osobiście nie miałabym czasu zostawiać w nim wspomnień...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Podoba mi się kolorystyka i możliwość wykorzystania jako stojącej ozdoby :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na kształt choinki jest rewelacyjny - nawet go postawić mozna - super :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest:) W pięknym kształcie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow - rewelacyjny - najoryginalniejszy, jaki widziałam!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!