środa, 19 grudnia 2012

It's a Purple and Silver Christmas! Purpura i srebro świątecznie

Czas biegnie nieubłaganie, gorączka przedświąteczna trwa i u mnie.
Zupełnie zapomniałam o nowym (sobotnim) wyzwaniu na blogu Our Creative Corner.
Należy stworzyć pracę świąteczną z użyciem purpury i srebra. Oczywiście można dodać inne kolory. 
Przyznaję się, że miałam ogromny problem z przygotowaniem pracy, bo taki zestaw kolorów zupełnie mi nie pasował jako świąteczny. W końcu udało mi się wykonać taką skromną kartkę:

Niestety pogoda nie dopisuje, na zdjęciach zupełnie nie widać mojego srebrnego papieru, który jest tłem karteczki, za to odcienie purpury widać doskonale. Do tego mieszanka wykrojnikowa i pasujący stempelek ze sklepu Stempell&Kartoon.
Pozdrawiam odwiedzających, dziękuję, że tutaj zaglądacie :*


Hello,
Welcome to the next challenge "It's a Purple and Silver Christmas" Our Creative Corner.
Use in your project, these two colours and show where they are.
Please join us at Our Creative Corner, where you can be inspired by the beautiful works of talented Ladies.
 Thank you for visiting.
Have a nice day.


 

7 komentarzy:

  1. a ja tam lubię takie nie standardowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie poradziłaś sobie z wyzwaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bombka:) świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your creations Irena, and this is no exception. That ornament hanging from the pine branch looks great.
    Hugs ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Your post is really very nice,thank you very much for sharing a great post with us,It,s extermely good.
    Red Carpet Back Drops

    OdpowiedzUsuń
  6. I really appreciated it very much.thank you so much for sharing.I agree with most of what you are saying here. Keep it up. Keep blogging. Sherwani

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!