sobota, 8 grudnia 2012

Fabrics and Stitching on OCC


Welcome to another fun challenge at Our Creative Corner. 
Today, the hostess is Liliana.
For this challenge, you have to use fabrics in any part of your card, either as a flower, a small embellishment, or whatever you want! I also want to see stitching, either faux stitching or machine stitching. Please specify where you used your fabric if it is not noticeable in the project, and above all
have fun!


Sought out my old stamps that I used about two years ago. I used hot embossing and chipboard.
At the bottom of the card I added a piece of canvas.
My Christmas cards this year will be in the style of vintage, I like it.
 More inspiration can be found amongst my teammates at Our Creative Corner so be sure to check out what they've all created with Stitching and Fabrics. 
Thank you for stopping by :*

Witam w kolejną zimową sobotę. Tym razem naszym tematem na Our Creative Corner są prace zawierające elementy szycia oraz tkaninę. Może być szycie ręczne, maszynowe, haft. Z materiału możecie dodać kwiat, bawełnianą koronkę bądź inną tkaninę. 
 
Moja kartka (kolejna w klimacie vintage) zawiera kawałek kanwy, na której odbiłam nutkowy stempel (ze sklepu scrap.com.pl) oraz przeszycia maszynowego. Dodałam tekturkę, którą popsikałam mgiełką (obie rzeczy również nabyłam w sklepie.scrap.com.pl). 
 
I tym sposobem powstałam mi kolejna świąteczna kartka w klimacie vintage, chyba w tym roku mam takich w przeważającej części.
Chętne osoby zapraszam po więcej inspiracji na blog Our Creative Corner oraz do wzięcia udziału w wyzwaniu.
****************
Zapraszam również na blog UHK Gallery Inspiracje gdzie codziennie przez cały grudzień mamy dla Was inspiracje, darmowe grafiki do pobrania.

 

 
Dziękuję za odwiedziny, odważnym za pozostawiony ślad oraz wszystkim życzę miłej soboty :*
U mnie sobota pod znakiem porządków....
 

5 komentarzy:

  1. I'm in awe! Your card is wonderful. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello Irena
    Gosh I would love to see this card in real time, it looks absolutely stunning, I love the Vintage feel you have attained, and the many layers all fit together wonderfully, great stitching as well.
    A most gorgeous card.
    Smiles:)
    Sue

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi,Rudlis, your card is gorgeous as always. Love all the beautiful embellishments.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great Work Rudis, All the pics are looking gorgeous thanks for sharing and just keep up the good work.
    Custom Lapel Pins

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful card Irena! Love how you put all the elements together.
    Hugs ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!