niedziela, 25 listopada 2012

Ozdoba, dekoracja ...

Wszystko za sprawą Janet i jej cudnych grafik. A ponieważ właśnie ogłosiła konkurs na swoim blogu trudno było nie skorzystać.

Bazą do mojej pracy jest gwiazda modułowa wykonana techniką origami. Potem dodałam kilka elementów z różnych wycinanek. Do jednego z obrazków przedstawiającego Mikołaja użyłam bezbarwnego UTEE. Pokryłam preparatem obrazek kilka razy, a następnie gdy wytworzyła się gruba warstwa delikatnie rozłamałam, w efekcie powstały pęknięcia. 
i tym sposobem uzyskałam stary, vintagowy element mojej gwiazdy. Doniczkę pomalowałam, dodałam niewielkie stempelki śnieżynkowe.
Powstała mała ozdoba, którą możemy umieścić w pokoju dziecięcym na parapecie okna. 
Tak sobie postoi do 6 grudnia gdy nadejdzie Mikołaj, a co potem? 

Potem możemy odwrócić doniczkę z gwiazdką i na drugiej stronie ukazuje się zupełnie inny obrazek
 
Dzieci śpiewające kolędy, czekające na nadejście wigilii, a na pierwszym planie biały krajobraz z domkiem, drzewami oraz wymowny napis "Believe"
Taka dekoracja może ozdobić nasz wigilijny stół.
Tak to za jednym 'zamachem' udało mi się zrobić ozdobę na dwa grudniowe święta :) 
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na blog Janet gdzie można podziwiać prace pozostałych dziewczyn .

8 komentarzy:

  1. Śliczna ozdoba świąteczna wyszła. Wyobraźnia i pomysłowość Twa wielka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyszłam pooglądać i spękany Mikołaj bardzo mnie zauroczył : ) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, delikatna ozdoba i piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalna świąteczna dekoracja. Śliczna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. REWELACJA! CUDNA ozdoba! Piękne detale! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny pomysl i piekne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!