niedziela, 4 listopada 2012

Na roboczo

Jak co roku w okolicy listopada dopada mego męża chęć remontowania ...w domu.
Tak więc od kilku dni mam ekipę remontową w domu, a jeszcze jak Wam napiszę, że robią gładź w pokoju i przedpokoju to sobie możecie wyobrazić jak u mnie wygląda.
Wszelkie większe przydasie mam pochowane, ale coś stworzyć trzeba było...

 Embossingowane tło jak i bombki zostały mi z ubiegłego roku. Jedynie co musiałam dodać to kawałki papierów z różnych kolekcji UHK Gallery oraz nowy nabytek - stempelek z życzeniami z Stempell& Kartoon.

 oczywiście niebieska zrobiona dla Inki, bo uwielbia niebieskie :)
Tło na którym są robione kartki to element drabiny
W końcu jak już zrobiłam te trzy pierwsze to potem kolejne pięć zrobiły się same.
 Dla Asi, która zadała pytanie odnośnie stempli to zestaw JustRite Stampers pasujący do wykrojników Spellbinders

Mam nadzieję, że za tydzień zdjęcia prac zrobione będą już w przyzwoitych warunkach:)
Pozdrawiam Was ciepło i życzę twórczego tygodnia.

25 komentarzy:

  1. Boskie te bombki czy to stempel dopasowany z wykrojnikiem ? W stylu clean & simple - super

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają kartki:) świetne są:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kartki, a takie proste. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karki!!
    A drabina jako podstawka do kartek bardzo stylowa ;)
    Powodzenia w remoncie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Bardzo takie kartki lubię. Super te stemple pasujące do wykrojników!
    U mnie dzisiaj nie bardzo świątecznie, ale zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne karteczki!! Tak mało elementów potrzeba było a efekt nieziemski! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kolekcja świątecznych kartek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby proste a jaki efekt :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieeeeska ! i ja ją dostanę? jest zachwycająca -zresztą cała gromadka jest świetna ! to drabina -a myślałam ,że to blat w kuchni ...;)) tak czy siak -tło bardzo mi się podoba-takie starociowe.Sznureczki też dobrane w sam raz !

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne kartki :) te stemple są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki Irenko :)
    A ja Ci zazdroszczę tego remontu, bo mój mąż unika remontów jak ognia...ech

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie ci wyszły. a z remontem - przybijam piątkę - gładzie, podwieszany sufit, malowanie, panele etc... etc. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. These are so elegant Rudlis. Beautifully made. I find it so handy to make a few too when you get a design right. Nicola x

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! Proste w formie i eleganckie :)
    Już drugi rok planuję kupić te wykrojniki i stemple, ale jakoś zawsze coś innego wychodzi na pierwszy plan zakupowy.
    Może w przyszłym... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne są - proste i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak to jest, że jak się ma wenę to trudno skończyć, proste i ładne kartki

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne! Takie proste a niezaprzeczalnie urokliwe! Stemple widziałam, cudne!!!! i wykrojniki też! ech!!! pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Prostota górą. Urzekające. =)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki! Proste i eleganckie, niby takie same a każda inna. Świetna inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie, ciepłe kartki i surowe tło za nimi :) Ja nie lubię remontów, ostatni miałam w sierpniu i udało mi się umieścić wtedy "aż" trzy wpisy na blogu... Sznureczki i pętelki - to lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartki są piękne. Jakie super zdjęcie na drabinie! Stempelkowe bombeczki są bardzo ładne. Życzę Ci szybkiego zakończenia remontu... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moc Hezky! I hope you can understand that! These are beautiful! I have just discovered your blog and I very much enjoy it! Hugs, Lesley

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!